  • Data: 2010-08-04 09:45:47
    Temat: OF - promocja GPS za przelewanie wynagrodzenia
    Od: paranoix <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    ostatnio zadzwoniła do mnie osoba z OF proponując konto oszczędnościowe
    i jednocześnie skorzystanie z promocji, że za regularne przelewanie
    wynagrodzenia i obroty na karcie otrzymam GPS. Zgodziłem się na to z
    zamiarem upłynnienia GPSa, jednak po fakcie i podpisaniu umowy dotarło
    do mnie, że miesięczna opłata za utrzymanie tego konta w okresie
    promocyjnym jest dość absurdalna, przez co nic na GPSie nie zarobię. Na
    konto nie trafiło jeszcze żadne wynagrodzenie (i raczej nie trafi) - czy
    to wystarczający warunek by nie aktywować promocji? Czy powinienem ją w
    jakiś sposób wypowiedzieć? Samo istnienie konta mi nie wadzi, nie chcę
    po prostu bawić się w całą procedurę prowadzącą do otrzymania tego
    "prezentu".

    Pozdrawiam
    Zbyszek