  • 11. Data: 2011-03-14 16:09:16
    Temat: Re: OFE artykuł
    Od: kigam <p...@g...com>

    Dnia 14-03-2011 o 16:34:45 root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Prawda ta jest znana od początku naszej transformacji. Podniecanie się
    > faktem, że ekonomiści są na garnuszkach "grup interesów" to odgrzewany
    > kotlet.

    Kolego nikt się tutaj nie podnieca. Artykuł podkreśla wyraźnie, że
    niezależni eksperci nie są niezależni tylko mają w tym swój wymierny
    interes i wszystkie konsekwencje z tego wynikające.

    > Tak samo jest w farmacji, budownictwie (zwłaszcza drogowym) i pewnie w
    > wielu innych tzw. "gałęziach".

    No niestety wiem o tym.

    > Trzeba nauczyć się z tym żyć

    Bzdura, tak jak napisał Skippy trzeba z tym walczyć bo będą nam wciskać
    każde gówno, a Ty co będziesz wychodził i zawsze mówił: dobra zgadzam się
    i fajne z was chłopaki. Nie wierzę. I jak kotlet jest z gnoju to trzeba go
    podgrzać sto razy, aż będzie śmierdział na kilometr.

  • 12. Data: 2011-03-14 16:12:26
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 17:08:13 +0100, skippy napisał(a):

    > poza tym post wczesniej sugerowales, ze to kit
    > cos sie zmienilo?

    Nie sugerowałem ze to kit, tylko że to tak jakby ktoś odkrył nagle, że
    niebo jest niebieskie. Piszą to w gazecie bo ma być debata, więc trzeba
    zdyskredytować Bacerowicza. Wcześniej o tym nie wiedzieli? Teraz im się
    przypomniało?

  • 13. Data: 2011-03-14 16:13:41
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > niebo jest niebieskie. Piszą to w gazecie bo ma być debata, więc trzeba
    > zdyskredytować Bacerowicza. Wcześniej o tym nie wiedzieli? Teraz im się

    wczesniej Balcerowicz nie bronił jak lew OFE i ich prowzji kosztem
    becikowego itp spraw

  • 14. Data: 2011-03-14 19:01:35
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 17:13:41 +0100, skippy napisał(a):

    > wczesniej Balcerowicz nie bronił jak lew OFE i ich prowzji kosztem
    > becikowego itp spraw

    To fakt, który mnie dziwi bo on chyba z ich obozu. Wybory idą trzeba się
    więc wypowiedzieć i opowiedzieć po jednej ze stron.

  • 15. Data: 2011-03-14 19:10:52
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > To fakt, który mnie dziwi bo on chyba z ich obozu. Wybory idą trzeba się
    > więc wypowiedzieć i opowiedzieć po jednej ze stron.

    Mnie nie dziwi bo wszystkie wróble ćwierkają że miał startować na prezia z
    PO.
    Ponieważ mu nie wyszło, a "odmiennie" zachowuje się dopiero od pewnego
    momentu - to by wiele tłumaczyło.

  • 16. Data: 2011-03-14 19:49:41
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 20:10:52 +0100, skippy napisał(a):

    > Mnie nie dziwi bo wszystkie wróble ćwierkają że miał startować na prezia z
    > PO.

    Na prezia czego? PO?

  • 17. Data: 2011-03-14 20:15:39
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Na prezia czego? PO?

    :))) na najważniejszego Prezia:) Prezia wszystkich Preziów;)

  • 18. Data: 2011-03-14 20:23:32
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 21:15:39 +0100, skippy napisał(a):

    > )) na najważniejszego Prezia:) Prezia wszystkich Preziów;)

    Aaaaa to nie wiedziałem.

    P.S
    Tu na prowincji se żyjemy z kozą spokojnie i czasem coś przeoczymy.

  • 19. Data: 2011-03-15 00:06:31
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "root"

    > Tak samo jest w farmacji, budownictwie (zwłaszcza drogowym) i pewnie w
    > wielu innych tzw. "gałęziach". Trzeba nauczyć się z tym żyć

    root, o różnych wałkach ludzie mówią w tramwaju

    ale takiego wałka, w którym prywatne firmy zza granicy biorą dywidendy od aż
    takiej ilości obywateli, i mają to zagwarantowane prawem zmontowanym przez
    wybrańców tych obywateli a więc nie podlega to ściganiu jak te wspomniane
    wcześniej - to drugiego nie znam

    na taka skalę nic mi nie przychodzi do głowy

  • 20. Data: 2011-03-15 07:25:40
    Od: a...@v...pl

> [...]

    > wcześniej - to drugiego nie znam

    > na taka skalę nic mi nie przychodzi do głowy

    Nie przesadzaj. Bywały znacznie bardziej drastyczne aspekty kolonializmu. My na
    szczęście bierzemy udział w nowocześniejszej formie. Tak czy siak kolonialista
    musi odnosić korzyści.