  • 1. Data: 2011-03-12 22:02:59
    Temat: Łópen Fajans
    Od: kigam <p...@g...com>

    Właśnie przeczytałem, że Łópen Fajans wyceniają na 1.06 mld pln i mało co
    ze śmiechu nie spadłem z krzesła. Pewnie ofe kupią hehe.

  • 2. Data: 2011-03-12 22:43:28
    Temat: Re: Łópen Fajans
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "kigam" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    Właśnie przeczytałem, że Łópen Fajans wyceniają na 1.06 mld pln i mało co
    ze śmiechu nie spadłem z krzesła. Pewnie ofe kupią hehe.

    ======

    nie robiłem tego do tej pory, więc nie wiem czy się da
    czy mozna wyczytać w sieci co i kiedy kupował/sprzedawał konkretny OFE?

  • 3. Data: 2011-03-14 15:08:37
    Od: "stu" <j...@j...pl>

    > nie robiłem tego do tej pory, więc nie wiem czy się da

    > czy mozna wyczytać w sieci co i kiedy kupował/sprzedawał konkretny OFE?

    Kiedyś bawiłem się w Excelu w takie cuś, ale tylko na podstawie ich okresowych
    raportów gdzie publikowali zestawienie spółek w swoim portfelu, innego źródła
    nie znalazłem...

  • 4. Data: 2011-03-14 15:44:50
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "stu" <j...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > okresowych
    > raportów gdzie publikowali zestawienie spółek w swoim portfelu, innego

    zajebista przejrzystość
    ale może jednak gdzieś się da