    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OKO 6,5% ??
    Date: Mon, 23 May 2005 16:55:57 +0200
    Sender: o...@P...ONET.PL@83.168.96.145

    Użytkownik "MŁG" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5f1f.00001570.4291eba3@newsgate.onet.pl...

    > Niestety tak sie nie da. Jesli na dzien 22 maja masz saldo powiedzmy 1000,
    > to promocyjne odsetki beda Ci sie liczyly tylko od tego co wplacisz ponad
    > ten 1000. A wiec, wyzerowanie OKO i ponowna wplata nic nie da. Ale jesli
    > trzymasz na ROR jakas nadwyzke srodkow, ktore mozesz przelac na OKO i tym
    > samym zamiast 1000 bedzie na nim np. 3000, to te 2000 ktore doplaciles
    > beda
    > oprocentowane na 6,5 %.
    Ale jak mam np 2 rach OKO, jedno idywidualne, drugie np wspolne , na jednym
    np 5000zl na drugim 1zl, to robie przelew 5000 do innego banku, potem 5000zl
    wraca na konto na ktorym mam 1zl i wszystko zalatwione(bo nie uznaje sie
    wplat tylko z innego rachunku OKO). Kombinacji jest sporo, np zalozenie
    nowego konta OKO, bo chyba wolno miec 2 idywidualniei wykonanie operacji
    opisanej powyzej z nowym kontem.