    From: "xt600" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: OKRM w PKO BP
    Date: Mon, 14 Jun 2004 10:04:11 +0200

    witam,

    Mam pytanie do znawców tematów kredytowych. Pół roku temu zdecydowałem się
    na OKRM w PKO BP (Oszczędnościowo Kredytowy Rachunek Mieszkaniowy). Dzieki
    oszczędzaniu na tym rachunku (comiesięcznym terminowym wpłatą) po upływie
    minimum 1 roku przysługiwała by mi mozliwość ubiegania sie o kredyt
    mieszkaniowy "WŁASNY KĄT" (tak sie chyba nazywa) bez opłaty za
    rozpatrzenie, i z minimalną prowizją.
    Oszczedzam tak już pol roku i zastanawiam sie teraz czy to ma sens i czy
    oferta PKO jest nadal konkurencyjna. Dowiedzialem sie juz z banku że OKRMy
    zostały już zlikwidowane i nie będą przedluzane na kolejny rok. Czy ich
    likwidacja okazała się ich niewypalem?

    Chciał bym prosić o porade czy opłaca się oszczezać jeszcze na tym OKRMie?
    Czy oferta PKO jest tego warta? Bo widze ze inne banki równiez mają ciekawe
    oferty kredytowe na zakup mieszkania. Mógł by mi ktoś udzielic jakies
    podpowiedzi?

    pozdrawiam i z gory dziekuje!
    tomek