  • 1. Data: 2004-06-12 20:37:17
    Temat: Re: OKRM w PKO BP
    Od: "Adam S" <s...@p...onet.pl>

    nie proponowal bym likwidacji bo tylko na tym stracisz a nie zyskasz,
    odsetki przy likwidacji beda jeszcze raz liczone na 0.1% od tego podatek
    20%, a oplata miesieczna 4 zl, lepiej poczekaj do konca umowy masz wtedy
    preferencyjne warunki przy braniu "Własnego Kąta"

  • 2. Data: 2004-06-14 08:04:11
    Temat: OKRM w PKO BP
    Od: "xt600" <x...@o...pl>

    witam,

    Mam pytanie do znawców tematów kredytowych. Pół roku temu zdecydowałem się
    na OKRM w PKO BP (Oszczędnościowo Kredytowy Rachunek Mieszkaniowy). Dzieki
    oszczędzaniu na tym rachunku (comiesięcznym terminowym wpłatą) po upływie
    minimum 1 roku przysługiwała by mi mozliwość ubiegania sie o kredyt
    mieszkaniowy "WŁASNY KĄT" (tak sie chyba nazywa) bez opłaty za
    rozpatrzenie, i z minimalną prowizją.
    Oszczedzam tak już pol roku i zastanawiam sie teraz czy to ma sens i czy
    oferta PKO jest nadal konkurencyjna. Dowiedzialem sie juz z banku że OKRMy
    zostały już zlikwidowane i nie będą przedluzane na kolejny rok. Czy ich
    likwidacja okazała się ich niewypalem?

    Chciał bym prosić o porade czy opłaca się oszczezać jeszcze na tym OKRMie?
    Czy oferta PKO jest tego warta? Bo widze ze inne banki równiez mają ciekawe
    oferty kredytowe na zakup mieszkania. Mógł by mi ktoś udzielic jakies
    podpowiedzi?

    pozdrawiam i z gory dziekuje!
    tomek

  • 3. Data: 2004-06-15 08:23:55
    Od: "xt600" <x...@o...pl>

    hej,

    Użytkownik "Adam S" wrote:
> [...]
    > 20%, a oplata miesieczna 4 zl, lepiej poczekaj do konca umowy masz wtedy
    > preferencyjne warunki przy braniu "Własnego Kąta"

    dzieki za porade. Też tak o tym myślalem, zwłaszcza że wpłacam pow 500 zł
    dzieki czemu mam dodatkowo nieco wyższe oprocentowanie. Tylko jedna sprawa
    zastanawia mnie najbardziej, czy ten kredyt "Własny Kat" w PKO BP jest
    oplacalny w porownaniu z oferta konkurencji (mBank, multibank, pko sa)?

    pozdro
    tomek

  • 4. Data: 2004-06-15 09:11:19
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Witaj xt600,

    W Twoim liście z dnia 15 czerwca 2004 (10:23:55) można przeczytać:

    x> dzieki za porade. Też tak o tym myślalem, zwłaszcza że wpłacam pow 500 zł
    x> dzieki czemu mam dodatkowo nieco wyższe oprocentowanie. Tylko jedna sprawa
    x> zastanawia mnie najbardziej, czy ten kredyt "Własny Kat" w PKO BP jest
    x> oplacalny w porownaniu z oferta konkurencji (mBank, multibank, pko sa)?

    Moim zdaniem jest opłacalny, przynajmniej w tej chwili. Ja
    zastanawiałem się jeszcze nad Kredyt Bankiem i Multibankiem, choć
    przyznam, że kontrolnie zrobiłem rundkę po wszystkich większych
    bankach.

    --
    Pozdrowienia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair

  • 5. Data: 2004-06-15 10:21:46
    Od: "xt600" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Human Being" wrote:

> [...]
    > zastanawiałem się jeszcze nad Kredyt Bankiem i Multibankiem, choć
    > przyznam, że kontrolnie zrobiłem rundkę po wszystkich większych

    Szkoda tylko że mozna go brac tylko w złotkowkach, choc ostatnio podobno
    kredyty zlotowkowe ciesza sie duza popularnoscią. Zastanawia mnie jedynie
    dlaczego zlikwidowali OKRM. Czy malo bylo chetnych czy stalo sie to
    nieoplacalne.

    pozdrawiam
    tomek