    From: " kc" <k...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: [OT] Programy do analizy technicznej
    Date: Tue, 3 Nov 2009 21:01:00 +0000 (UTC)

    Lukasz <k...@a...pl[usun]> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Będę pisał program w ramach pracy inżynierskiej, który będzie
    właśnie
    > wykorzystywany do analizy technicznej. Zanim przystąpię do działania
    > chciałbym sie zorientować jakie programy są dostępne na rynku w tej
    > dziedzinie. Zapewne coniektórzy już myślą bym posprawdzał w google -
    > oczywiście robię to ale chciałbym usłyszeć co Wy wykorzystujecie,
    bądź
    > testowaliście. Wdzięczny byłbym za nazwy programów, tych komercyjnych
    > jak i bezpłatnych ponieważ chciałbym usłyszeć co ludzie zajmujący
> [...]

    Programów do AT jest setki, o ile nie tysiące. Z tego co piszesz rozumiem,
    że masz anbicje stworzyć tysiąc pierwszy. Chyba każdy inwestujący obecnie na
    giełdzie używa jakiegoś (ach, gdzie te czasy, gdy iwestorzy kupowali Tonsil,
    Mostostalexport, Swarzędz studiując swoje notesiki :) ).

    Jak powiedziałem, każdy uzywa jakiegoś programu i high-tech komputera, a
    skutek jaki? Taki sam jak w przypadku notesików. Wszystkie te programy są
    g... warte, skopiuj jeden i będziesz inżynierem, zbuduj własny i będziesz
    miliarderem

    kc