eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAutoryzacja głosowa (nieco długie) › [OT]Re: Autoryzacja głosowa (nieco długie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!newsfee
    d.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: maHo <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [OT]Re: Autoryzacja głosowa (nieco długie)
    Date: Tue, 30 Nov 2004 14:41:45 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <cohtbp$9bc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cog020$6a0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: bjx45.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1101822137 9580 83.28.165.45 (30 Nov 2004 13:42:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Nov 2004 13:42:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.8 (X11/20040913)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <cog020$6a0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    X-Enigmail-Version: 0.86.1.0
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:327094
    [ ukryj nagłówki ]

    MarekM wrote:
    > Witajcie.
    >
    > Podzielcie się swoimi doświadczeniami w kwestii autoryzacji głosowej
    > kart płatniczych. Opiszę poniżej sytuację, jaka spotkała mnie dziś.
    [ciach]

    niestety, panie w sklepach tak czasem mają.

    w sklepie w którym najczęściej płacę kartą, miałem taką sytuację:

    podałem kartę, pani przeciągnęła przez terminal, terminal wypluł z
    siebie czystą kartkę (tusz się skończył?), pani pomedytowała chwilę,
    wcisnęła pozycję "podpis niezgodny" i od razu przeciągnęła drugi raz,
    znowu czysta kartka, znowu podpis niezgodny , zanim zdążyła przeciągnąć
    trzeci raz udało mi się jej wyrwać kartę z ręki (nie wiem co by było,
    ale podejrzewam że by mi mogli zablokować kartę czy coś w tym stylu).

    inne przypadki z jakimi się spotkałem w innych sklepach, to np. na
    paragonie "transakcja odrzucona" a pod spodem, nieco mniejszym drukiem
    "brak połaczenia" (bo akurat szef na zapleczu gada). no i się zaczyna,
    bo jak transakcja odrzucona, to pewnie coś tutaj klient kombinuje,
    pewnie nie jego karta, albo nie ma pieniędzy na koncie.


    pozdrav

    maHo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1