  • Data: 2004-12-23 11:28:19
    Temat: [OT]Re: Najmniejsze koszty, jaki bank?
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Thu, 23 Dec 2004 10:20:34 +0100, osoba przedstawiająca się jako yayco
    napisała na grupie pl.biznes.banki, co następuje:

    > Uważam, choć nie sądzę, żeby zajęło to więcej niż godzinę. Ale wolę to
    > niż odwoływanie sie do porad ludzi, którzy mają inne pieniądze, inne
    > doświadczenia, inne potrzeby i odmienny pogląd na sens Świąt Bożego
    > Narodzenia. Oczywiście mamy tu skryte niebezpieczeństwo: w razie błędu
    > musimy wziąć onże na siebie, a tak to można się rozpłakać w kącie, że
    > źli ludzie znowu mnie oszukali...

    Witam,

    od dłuższego czasu czytuję wiernie pbb i muszę przyznać, że "kocham"
    Twoje wypowiedzi. Masz u mnie najwyższego score'a. Za zdrowy rozsądek,
    podejście do spraw i wogóle całokształt. A co tam, idą Święta więc mogę
    trochę 'powazelinić' ;-)

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair