  • Data: 2002-04-04 16:59:13
    Temat: [OT] Re: bezpieczeństwo a' la Inteligo - tp mit :-(
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a8fkou$6k8$2@news.onet.pl...

    > Napisalem reklamacje, zobaczymy co z tego wyniknie - drugi raz ich
    > niezawodny system spieprzyl sie - poprzendim razem polecenie zaplaty -
    > zgonili na bank. Teraz- chyba zaczna twierdzic ze ja zglupialem i zwidy
    > mialem a to co za szyba siedzialo prawie 4 miesiace to pestka.
    >
    > Mialem dwa identyfikatory ostal mi sie jeden... Ciekawe jak to
    wytlumacza...

    A można mieć dwa identyfkatory na jeden numer telefonu?
    A z czystej ciekawości - jak wtedy wygląda doładowanie konta wapark w
    bankomacie BZWBK ?
    Nigdy z tego nie korzystałem, pytam z czystem ciekawości... Nawet w
    Warszawie nie mieszkam.
    Bo podobnie jest z "Całą dobę przez telefon" w POPie - po ponownej aktywacji
    na nową kartę, dane starej karty są usuwane z systemu...

    Korzystałeś z obu naraz w praktyce?

    Trzeba przyznać, że obsługa klineta w Idei to najgorszy punkt, wymagający
    NATYCHMIASTOWEJ poprawy.
    Zdaniem BOK nie ma się co przejmować, bo i tak zmienia się ono tyle razy,
    ile razy się zadzwoni.
    Usługi rewelacyjne, marketing też, oferta badzo dobra, zasięg coraz
    lepszy...

    Ale klient obsługiwany jak w starych oddziałach PKO BP [zeby było nawiązanie
    do tematu ;)].

    Często nawet osoby z działu reklamacji piszą głupoty... Może musimy czekać,
    aż Idea zmieni się na Orange. Może Orange nie będzie chciał swoim logo
    firmować takiego BOKu...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara