eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibezpieczeństwo a' la Inteligo - tp mit :-([OT] Re: bezpieczeństwo a' la Inteligo - tp mit :-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [OT] Re: bezpieczeństwo a' la Inteligo - tp mit :-(
    Date: Thu, 4 Apr 2002 18:59:13 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 42
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@pa213.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <a8i0qh$shd$1@news.onet.pl>
    References: <a8f0ov$clk$1@news.tpi.pl> <a8fkou$6k8$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa213.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1017939601 29229 213.76.8.213 (4 Apr 2002 17:00:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Apr 2002 17:00:01 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:174281
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:a8fkou$6k8$2@news.onet.pl...

    > Napisalem reklamacje, zobaczymy co z tego wyniknie - drugi raz ich
    > niezawodny system spieprzyl sie - poprzendim razem polecenie zaplaty -
    > zgonili na bank. Teraz- chyba zaczna twierdzic ze ja zglupialem i zwidy
    > mialem a to co za szyba siedzialo prawie 4 miesiace to pestka.
    >
    > Mialem dwa identyfikatory ostal mi sie jeden... Ciekawe jak to
    wytlumacza...

    A można mieć dwa identyfkatory na jeden numer telefonu?
    A z czystej ciekawości - jak wtedy wygląda doładowanie konta wapark w
    bankomacie BZWBK ?
    Nigdy z tego nie korzystałem, pytam z czystem ciekawości... Nawet w
    Warszawie nie mieszkam.
    Bo podobnie jest z "Całą dobę przez telefon" w POPie - po ponownej aktywacji
    na nową kartę, dane starej karty są usuwane z systemu...

    Korzystałeś z obu naraz w praktyce?

    Trzeba przyznać, że obsługa klineta w Idei to najgorszy punkt, wymagający
    NATYCHMIASTOWEJ poprawy.
    Zdaniem BOK nie ma się co przejmować, bo i tak zmienia się ono tyle razy,
    ile razy się zadzwoni.
    Usługi rewelacyjne, marketing też, oferta badzo dobra, zasięg coraz
    lepszy...

    Ale klient obsługiwany jak w starych oddziałach PKO BP [zeby było nawiązanie
    do tematu ;)].

    Często nawet osoby z działu reklamacji piszą głupoty... Może musimy czekać,
    aż Idea zmieni się na Orange. Może Orange nie będzie chciał swoim logo
    firmować takiego BOKu...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1