  • Data: 2004-03-23 16:48:54
    Temat: [OT?] ebay
    Od: :: stiepan :: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i pytam

    Chcialem sprzedac cos (a konkretnie maly programik mojego autorstwa na
    ebay'u :) Wszystko ladnie pieknie, tylko jak mialbym odebrac platnosc za
    ten towar? Podobno PayPal nie dziala w Polsce :( Slyszalem cos o
    przekazach poprzez Western Union. Moglby ktos naswietlic mi sprawe jak
    to wyglada w praktyce? Mam bowiem obawy, ze przy kwotach, za ktore bede
    sprzedawal moj soft (planuje 0,99 $ :P ) nie bedzie sie to oplacac :/ A
    moze bezposrednie przelewy na konto? Pytanie tylko czy korzystajacy z
    serwisu ebay.com godza sie na taka forme platnosi? I jak to wyglada u
    nas? Czy musze cos do banku (konkretnie mBanku) wysylac, zeby byli
    upowaznieni do zamiany waluty?
    Jeszcze pytanie dot. rejestracji - pytaja sie podczas niej o nr karty
    kredytowej. Czy karta mBanku (ta do zakupow via net) jest wystarczajaca?
    Czy musze podczas rejestracji miec jakies srodki na tym koncie?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi, szczegolnie uzytkownikow ebay'a. Jesli
    NTG, to przepraszam i prosze o skierowanie na adres, gdzie moge
    odpowiedzi na powyzsze pytania uzyskac

    Pozdrawiam - stiepan