  • Data: 2002-12-01 20:08:44
    Temat: OT - netykieta; Re: Symulacja Kredytów: CHF - PLN
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:6aec.000003ae.3dea64c6@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Pozdrowienia z przeprosinami za
    > "złośliwości" Tensor1

    Jeśli wybaczysz mi osobistą wycieczkę, to jako biernego obserwatora tego
    wątku i pierwszego, w którym brałeś ostatnio nad wyraz aktywny udział (o
    rozumieniu stopy rzeczywistej i efektywnej), uderzyła mnie wówczas dość
    niespotykana w pozytywnym sensie doza cierpliwości i wyrozumiałości w Twoich
    postach, przy zupełnym braku złośliwości.

    Niestety coś zupełnie odwrotnego zaobserwowałem w wątku bieżącym.

    Nie wiem, co wpłynęło na taką przemianę, ale pragnę Ci powiedzieć, że z
    wielką przyjemnością czytałem tamte starsze Twoje posty, bardzo rzeczowe i
    cierpliwe; bo takich "wyzłośliwiających się" jest na grupach aż nadto :(

    Chętnie widziałbym więc znowu "tamtego" tensora1 :)

    Przepraszam, jeśli uraża Cię ta ocena, a grupę za OT.

    --
    Robert