  • 1. Data: 2004-11-30 19:00:23
    Temat: OT w czym trzymac bilon?
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    nie wiecie, gdzie mozna kupic (w necie lub w wwie) takie pojemniczek na
    trzymanie w torebce uporzadkowanego bilonu (nominalami)? szlag mnie trafia,
    jak kupuje cos w kiosku, mam rece pelne zakupow, a ekspedientka slodko
    pyta - a nie ma koncoweczki 43 grosze?...

    kiedys widzialam takie cos - monety byly wkladane do odpowiednich otworow,
    chyba byly na sprezynce, ale nigdzie tego nie moge znalesc. a bylo to male i
    poreczne...

    :)

  • 2. Data: 2004-11-30 19:07:38
    Temat: Re: OT w czym trzymac bilon?
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Ruua napisał:

    > kiedys widzialam takie cos - monety byly wkladane do odpowiednich otworow,
    > chyba byly na sprezynce, ale nigdzie tego nie moge znalesc. a bylo to male i
    > poreczne...

    Allegro ? Jakies stragany ? Nie wiem czy nie widzialem tego u handlarzy
    (te porozkladane stoliczki) na Marszalkowskiej jakis czas temu. A moze
    to byo pod Centralnym...

    P.S. Chodzi o Wawe.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 3. Data: 2004-11-30 22:41:38
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Allegro ?

    sledze od dluzszego czasu - nie ma:( tez liczylam na allegro:)

  • 4. Data: 2004-12-01 02:10:01
    Od: Nexus <n...@-...poczta.gazeta.pl>

    On Tue, 30 Nov 2004 20:00:23 +0100, "Ruua"
    <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> wrote:

> [...]
    >chyba byly na sprezynce, ale nigdzie tego nie moge znalesc. a bylo to male i

    google i 2 minuty:
    http://tinylink.com/?KWyi31WfBu

    pozdro
    m.
    Odpowiadajac na priva usun "-usun-to-" z adresu

  • 5. Data: 2004-12-01 05:59:02
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Nexus" <n...@-...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > google i 2 minuty:
    > http://tinylink.com/?KWyi31WfBu

    to mialo byc do torebki, nieco mniejsze:)

  • 6. Data: 2004-12-01 17:28:38
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    chodzi mi o co takiego, tylko ladniejsze:)
    http://www.swistak.pl/aukcja.html?id=188641