    From: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Obniżka w OF
    Date: Fri, 2 Jul 2010 13:35:38 +0000 (UTC)

    Konrad N.S. <n...@o...pl> napisał(a):

    > Dzięki temu, gdy juz nie założe lokaty, przy której zawsze zaznaczam, ze nie
    > chce potwierdzenia papierowego nie beda musieli mi go jak zwykle wysylac.
    Dziwne, jak zaznaczasz że nie chcesz potwierdzenia papierowego? Ja nie widzę
    takiej opcji :-)

    Jest tylko opcja wyboru potwierdzenia papierowego albo elektronicznie, ale nie
    ma opcji: nie chcę papierowego.

    A tak na poważnie - ja nie dostaję papierów, co prawda dawno nie zakładałem
    dużo 'nowych' lokat, a głównie przedłużam istniejące. Nie mniej nie dostaję
    potwierdzeń papierowych. Nie twierdzę że nie mogło im się coś wysypać tylko
    przy Twoich danych, ale może przyczyna leży gdzieś indziej? Tak dla pewności -
    Twojego maila mają? Chyba nie dało się założyć dostępu bez podawania maila,
    nie pamiętam już.

    Pozdrawiam
    Michał M