  • 1. Data: 2009-08-10 20:19:37
    Temat: Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Od jutra w Meritum Banku oferta lokat bez belki.

    http://www.rp.pl/artykul/2,346809_Banki_scigaja_sie_
    na_depozyty_antypodatkowe.html

    Wyglada dosc podobnie do Open/Noble.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-08-10 20:57:33
    Temat: Re: Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin" news:h5pvcm$8n8$1@inews.gazeta.pl

    http://www.rp.pl/artykul/2,346809_Banki_scigaja_sie_
    na_depozyty_antypodatkowe.html
    > Wyglada dosc podobnie do Open/Noble.

    W chwili obecnej to tylko szczątkowe informacje. Trzeba czekać do jutra.

  • 3. Data: 2009-08-11 07:26:33
    Od: Magniana <m...@d...pl>

    On Mon, 10 Aug 2009 22:57:33 +0200, Valdi.Pavlack
    <V...@p...nospam.pl> wrote:
    > W chwili obecnej to tylko szczątkowe informacje. Trzeba czekać do jutra.

    Juz wiadomo wiecej:

    http://www.meritumbank.pl/pl/sub/38,15,zarobisz_w_me
    ritum_banku_tyle_co_na_8%25_standardowej_lokacie.htm
    --
    Magniana

  • 4. Data: 2009-08-11 07:59:08
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Magniana" <m...@d...pl> wrote in message news:op.uyhlmka4t3pi6u@one...

    > Juz wiadomo wiecej:
    >
    > http://www.meritumbank.pl/pl/sub/38,15,zarobisz_w_me
    ritum_banku_tyle_co_na_8%25_standardowej_lokacie.htm
    > --

    Czy ktos ma jakies doswiadczenia z tym bankiem, czy jest podglad do tych
    lokat, jakie sa godziny sesji elixir dla tego banku?

  • 5. Data: 2009-08-11 08:56:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:h5r8cd$ba9$1@news2.ipartners.pl

    > Czy ktos ma jakies doswiadczenia z tym bankiem, czy jest podglad do tych
    > lokat, jakie sa godziny sesji elixir dla tego banku?

    Z tego co zdążyłem się zorientować po założeniu lokaty pozostaje ci tylko
    czekanie i e-mailowe potwierdzenie założenia lokaty... trochę ubogo...

  • 6. Data: 2009-08-11 10:01:49
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > http://www.meritumbank.pl/pl/sub/38,15,zarobisz_w_me
    ritum_banku_tyle_co_na_8%25_standardowej_lokacie.htm

    Szału nie ma, lekko poniżej OF.

  • 7. Data: 2009-08-11 10:24:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Szymon" news:h5rfj0$cqc$1@news.dialog.net.pl

    > Szału nie ma, lekko poniżej OF.

    Ale zawsze jakaś oferta :) Ja wejdę w to na 99% pod warunkiem, że znajdę
    link pozwalający mi to ustrojstwo założyć :)

  • 8. Data: 2009-08-11 10:31:38
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    On 11 Sie, 12:24, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "Szymon"news:h5rfj0$cqc$1@news.dialog.net.pl

    > Ale zawsze jakaś oferta :) Ja wejdę w to na 99% pod warunkiem, że znajdę
    > link pozwalający mi to ustrojstwo założyć :)

    Na starcie awaria systemu - kompromitacja!
    Plusem jest to, że w przeciwieństwie do OF można (na razie?!) założyć
    więcej niż jedną lokatę...

  • 9. Data: 2009-08-11 11:06:23
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Andrzej Chabasiński"
    .googlegroups.com

    > Na starcie awaria systemu - kompromitacja!
    > Plusem jest to, że w przeciwieństwie do OF można (na razie?!) założyć
    > więcej niż jedną lokatę...

    Może się mylę (efekt wizualny) ale chyba najlepiej pakować tam pieniądze na
    6 miesięcy. Jeżeli się mylę bardzo proszę o sprostowanie.

  • 10. Data: 2009-08-11 11:10:25
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    A ja jednak poczekam... OF ma już pewną renomę, a tego banku nie znam.
    Liczba oddziałów nie rzuca na kolana, więc dla dziesiętnych części procentu
    rocznie chyba jednak postoję z boku. Oczywiście każdemu według potrzeb.
    Ważne, że są alternatywy.