  • 11. Data: 2009-08-11 11:38:34
    Temat: Re: Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Szymon" news:h5rjjj$f6g$1@news.dialog.net.pl

    > A ja jednak poczekam... OF ma już pewną renomę, a tego banku nie znam.

    A to prawda. Tylko ostatnio OF coś przysiadł z dobrymi ofertami. Pamiętam,
    że kilka miesięcy temu też wiało mizerią w ich ofertach, ale ten okres nie
    trwał tyle co obecnie...

  • 12. Data: 2009-08-11 12:08:11
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > A to prawda. Tylko ostatnio OF coś przysiadł z dobrymi ofertami. Pamiętam,
    > że kilka miesięcy temu też wiało mizerią w ich ofertach, ale ten okres nie
    > trwał tyle co obecnie...

    Może tak... Mizerii nie ma, bo chyba nadal to najlepsza oferta na rynku. Na
    dzień dobry jeszcze sobie można 10% założyć na rozruch. Natomiast nie jest
    to już to, co było kiedyś. Niemniej widać tu pewną prawidłowość. Zobacz co
    się stało z Killerem w Pocztowym.

  • 13. Data: 2009-08-11 12:21:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > to już to, co było kiedyś. Niemniej widać tu pewną prawidłowość. Zobacz co

    Miałem 10% na rozruch....po 7 dniach dostałem 7,59 zł odsetek. Przy tak
    niskiej kwocie i okresie szkoda zachodu i klikania.

    Czy ktoś założył już lokatę w Meritum? Widać skapitalizowane odsetki po
    zalogowaniu (tak jak w OF)?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-08-11 12:24:26
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:h5rno9$2adp$1@opal.icpnet.pl

    > Czy ktoś założył już lokatę w Meritum? Widać skapitalizowane odsetki po
    > zalogowaniu (tak jak w OF)?

    A gdzie tam można się zalogować? :O

  • 15. Data: 2009-08-11 12:30:56
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > Miałem 10% na rozruch....po 7 dniach dostałem 7,59 zł odsetek. Przy tak
    > niskiej kwocie i okresie szkoda zachodu i klikania.

    Nie tyle chodzi tu o zysk co przetestowanie samego działania. Pamiętasz jak
    Killer miał podobne rozwiązanie i ile osób bało się tak na email robić
    przelewy?

  • 16. Data: 2009-08-11 12:32:47
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 11 Sie, 14:21, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > Czy ktoś założył już lokatę w Meritum? Widać skapitalizowane odsetki po
    > zalogowaniu (tak jak w OF)?

    Nie ma logowania, więc nic nie widać. Szacowaną kwotę odsetek /zależną
    od rzeczywistej liczby dni/ widzisz od razu zakładając, więc po co to
    codziennie podglądać. Na koniec kwota z odsetkami wraca na konto i już.

  • 17. Data: 2009-08-11 12:33:41
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomek z Wawy"
    .googlegroups.com

    > Nie ma logowania, więc nic nie widać. Szacowaną kwotę odsetek /zależną
    > od rzeczywistej liczby dni/ widzisz od razu zakładając, więc po co to
    > codziennie podglądać. Na koniec kwota z odsetkami wraca na konto i już.

    Przerabiałeś powrót kasy na swoje konto? Wszystko bez problemów?

  • 18. Data: 2009-08-11 12:37:38
    Od: ketiv <k...@o...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Krzysztof" news:h5r8cd$ba9$1@news2.ipartners.pl

    > Z tego co zdążyłem się zorientować po założeniu lokaty pozostaje ci tylko
    > czekanie i e-mailowe potwierdzenie założenia lokaty... trochę ubogo...

    .. na potwierdzenie tez trzeba trochę poczekać, ja dostałem po 8 dniach,
    w międzyczasie pół dnia próbowałem sie dodzwonić na infolinie (bez
    powodzenia), dopiero po wysłaniu maila (może zbieg okoliczności) w ciągu
    kilku godzin przyszło oczekiwane potwierdzenie.
    Na moje nieszczescie wysyłając wiadomość zaznaczyłem sobie
    "Potwierdzenie odbioru maila", i teraz przychodzą.. od 5 dni 2 dziennie.. ;)

  • 19. Data: 2009-08-11 18:10:25
    Od: Wiktor <...@...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Przerabiałeś powrót kasy na swoje konto? Wszystko bez problemów?

    ja przerabiałem. Miałem lokatę 3 miesięczną, kasa wróciła bez problemu.
    Niedługo kończy mi sie 6 miesięczna.

    Ja wybrałem wcześniej Meritum właśnie ze względu na prostotę - wpłacam
    pieniądze i za jakiś czas dostaję kasę spowrotem na konto z odsetkami.
    Żadnego chodzenia po oddziałach, żadnych dodatkowych loginów i haseł
    dostępowych.

    Wiktor

  • 20. Data: 2009-08-11 19:58:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > pieniądze i za jakiś czas dostaję kasę spowrotem na konto z odsetkami.
    > Żadnego chodzenia po oddziałach, żadnych dodatkowych loginów i haseł

    w OF masz login i hasło, ale nie ma obowiązku korzystania z tego, jak
    się nie zalogujesz to też kasa wróci (z odsetkami) na konto, ale
    możliwość jest jak ktoś chce zobaczyć czy kasa do OF już wpłynęła i ew.
    ile odsetek już naliczono

    --
    pozdrawiam
    RobertS