  • 21. Data: 2009-08-11 20:07:55
    Temat: Re: Od jutro w Meritum Banku lokaty bez belki
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Wiktor" <...@...pl> wrote in message news:h5sc6g$huh$1@news.onet.pl...

    > ja przerabiałem. Miałem lokatę 3 miesięczną, kasa wróciła bez problemu.
    > Niedługo kończy mi sie 6 miesięczna.
    >
    > Ja wybrałem wcześniej Meritum właśnie ze względu na prostotę - wpłacam
    > pieniądze i za jakiś czas dostaję kasę spowrotem na konto z odsetkami.
    > Żadnego chodzenia po oddziałach, żadnych dodatkowych loginów i haseł
    > dostępowych.

    jak ksieguja wplaty, masz jakies info o ich godz. sesji elixir ? trudno cos
    takiego znalezc na ich stronie.
    Czy wysylaja jakies papierowe potwierdzenie dla tej lokaty?

  • 22. Data: 2009-08-11 22:02:02
    Od: Wiktor <...@...pl>

    Krzysztof pisze:

    > jak ksieguja wplaty, masz jakies info o ich godz. sesji elixir ? trudno
    > cos takiego znalezc na ich stronie.

    nie mam pojęcia, nie interesowało mnie to

    > Czy wysylaja jakies papierowe potwierdzenie dla tej lokaty?

    Nie, wysyłają podpisany dokument pdf.
    Właśnie to mi się podobało, że nie musiałem ani jednego kwitu podpisywać
    i wysyłać. Cały proces przebiegał wyłącznie drogą elektroniczną

    Wiktor

  • 23. Data: 2009-08-11 22:04:04
    Od: Wiktor <...@...pl>

    RobertS pisze:

    > w OF masz login i hasło, ale nie ma obowiązku korzystania z tego, jak
    > się nie zalogujesz to też kasa wróci (z odsetkami) na konto, ale
    > możliwość jest jak ktoś chce zobaczyć czy kasa do OF już wpłynęła i ew.
    > ile odsetek już naliczono

    Już kiedyś pisałem - poczytajcie sobie dokładnie wszystkie zgody, które
    podpisujecie w OF, a w szczególności do kogo przekazywane są Wasze dane.
    Z tego właśnie powodu OF nie biorę w ogóle pod uwagę przy produktach
    finansowych typu direct.

    Wiktor

  • 24. Data: 2009-08-11 22:20:39
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Wiktor wrote:
> [...]
    > podpisujecie w OF, a w szczególności do kogo przekazywane są Wasze dane.
    > Z tego właśnie powodu OF nie biorę w ogóle pod uwagę przy produktach

    No właśnie, a co jest w zakładce "Zgody" w meritum, bo nie chcę podawać
    danych, póki nie zobaczę na co się mam zgadzać.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 25. Data: 2009-08-12 11:12:33
    Od: Grzegorz <o...@g...com>

    On 11 Sie, 23:20, schliesky <t...@m...pl> wrote:
    > No właśnie, a co jest w zakładce "Zgody" w meritum, bo nie chcę podawać
    > danych, póki nie zobaczę na co się mam zgadzać.

    Możesz nie zaznaczyć zgody na spam marketingowy. To mnie przyciągneło
    do tego banku bo w Open musisz się zgodzic na spam marketingowy z
    jakichś panoram i tym podobnych badzeiwi (swoja droga to czy to
    legalne że zmuszają do zgody na spam przy zakladaniu lokaty?). Pozatym
    to jest BANK z pełna gwarancją BFG a nie jakiś pośrednik!

  • 26. Data: 2009-08-12 11:52:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Grzegorz"
    d.googlegroups.com

    > Pozatym to jest BANK z pełna gwarancją BFG a nie jakiś pośrednik!

    ROFTL :) Mamy następnego "mędrca" od banków i pośredników na grupie :D
    Witamy!