eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOddzwanianie na reklamację...Oddzwanianie na reklamację...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!nx01.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>
    Subject: Oddzwanianie na reklamację...
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: Tue, 15 Oct 2013 19:23:42 +0200
    Message-ID: <u2trw1ppe2rj.19k22c9z9z4ww$.dlg@40tude.net>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110925-0, 2011-09-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 12
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.56.68.195
    X-Trace: 1381857817 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2159 178.56.68.195:49009
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:596708
    [ ukryj nagłówki ]

    Podyskutujmy,

    to samo w bankach

    klientowi na wyciągu bankowym się nie zgadzało, to oddzwonili do niego z
    odpowiedzią a on ich opierdzielił, że dzwonią.
    Ludzie, przecież jesli klient pisze przez panel www po zalogowaniu to
    logiczne jest, ze w takiej samej formie oczekuje odpowiedzi.
    Gdyby chciał usłyszeć odpowiedź, to by zadzwonił... logiczne.

    Oni idą na łatwiznę ? czy taka procedura jest ? a może procedura dopuszcza
    taką formę odpowiedzi ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1