eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Centra Zapasowe ?Odp: Centra Zapasowe ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!not-for-mai
    l
    From: "Tomasz Nowak" <n...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: Centra Zapasowe ?
    Date: Sat, 19 Jan 2002 23:06:45 +0100
    Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
    Lines: 27
    Message-ID: <a2s9dt$fnq$12@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    References: <6...@n...onet.pl>
    <a0hikj$20ca$1@news2.ipartners.pl> <a0iebr$7g4$2@news.tpi.pl>
    <i...@4...com>
    <a0l6a5$bkk$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <g...@4...com>
    <a0ld77$iu5$1@pingwin.acn.pl> <3...@n...pbk.pl>
    <a15gtl$tp1$1@pingwin.acn.pl> <a15h3i$671$1@news.onet.pl>
    <a16jq9$1rar$1@pingwin.acn.pl> <a1p5h1$t4j$1@sunsite.icm.edu.pl>
    <a1pgdr$13jo$1@pingwin.acn.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-3032.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:157682
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik Marcin Piotrkiewicz <p...@9...acn.waw.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a1pgdr$13jo$...@p...acn.pl...
    > In article <a1p5h1$t4j$1@sunsite.icm.edu.pl>, Tomasz Nowak wrote:
    > >> Przy okazji, ciekaw jestem który bank ma completne CallCenter w dwóch
    > >> lokalizacjach i jak sobie radzi z obsługą zwykłych numerów (nie 080x).
    > >
    > >Co do numerów to wydaje mi się że jest to przewidziane w planach
    awaryjnych
    > >i w takiej sytuacji wystarczy przekierowanie na centrali telefonicznej.
    > >Możliwe ś anawet przekierowania pomiędzy strefami kierunkowymi.
    >
    > Ja wiem, że to jest możliwe. I nie jest to jedyne rozwiązanie. Ciekaw
    > jestem po prostu, czy i które rozwiązania stosowane są w praktyce.

    To już mogłeś sam się domyślić ze są stosowane - inaczej jak poinformować
    klientów o nowym numerze telefonu.
    W takich sytuacjach liczą się godziny ...... przechodzące w dni przy
    gorszych procedurach.
    Sami określcie jaki czas bylibyście w stanie zaakceptować nie mając dostępu
    do swoich pieniędzy w Banku.


    Tomasz



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1