  • Data: 2002-08-01 19:58:38
    Temat: Odp: Czy m-Bank moze zmusic mnie do zaplacenia za karte?
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik BUCKS <b...@u...to.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aic1ij$6k5

    > Co ty mowisz, co z tym ma wspolnego regulamin???
    > Jezeli zakladales konto wspolne to jest ono wspolne i ma 2
    wpolwlascicieli,
    > ktorzy otrzymuja karty VE bezplatnie.

    Mea culpa. m-Banku uzywalem jedynie do przechowywania wiekszych kwot
    pieniedzy, gdy przestalem inwesotwac w obligacje. Tak wiec przyznam, ze nie
    zastanawialem sie dluzej, czy mam konto takie czy owakie. Fakt jest faktem,
    ze do skrzynki wrzucino mi dwa listy. Jeden na mnie adresowany i drugi na
    zone. Sorki za zamieszanie. Ide do pawlacza szukac starej umowy jaka
    podpisalem i regulaminu tego ktory otrzymalem na poczatku. Byc moze macie
    racje, i czegos nie doczytalem :(

    Malin

    --

    "Wogole nie oszczedzam pieniedzy. A szczegolnie w bankach z kapitalem
    zagranicznym..."