  • Data: 2002-08-03 22:41:03
    Temat: Re: Czy m-Bank moze zmusic mnie do zaplacenia za karte?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to poinformowali Cie na pismie za potwierdzeniem odbioru o niwych TOiPach po
    > polaczeniu?
    > Ja w swoim oddziale przez 3 miesiace moglem co najwyzej przeczytac TOiP
    > w postaci xerowki z xerowki z xerowki,
    > bo nie bylo wersji do wziecia. zreszta zmienil sie w tym czasie ze 3 razy...

    zapomnialem tez dodac, ze wlasciwie, to oficjalnie nie dowiedzialem
    sie o polaczeniu, o zmianie rodzaju konta, nowym TOiPie, wprowadzeniu
    comiesiecznej oplaty za dopuszczalnosc debetu itd. itp.
    I ze 3 miesiace po (osobistym) zamknieciu konta nie dostalem
    stamtad kasy (przelew mial byc po 30 dniach po zakonczeniu procedury zamykania
    - moze wciaz mam tam konto? nie zamierzam chodzic sprawdzac...)
    imho to najgorszy bank jaki mialem i nawet Inteligo ze swoim
    wprowadzaniem oplat pod pretekstem unowoczesniania i uatrakcyjniania oferty
    jest o niebo lepsze w informowanie.
    Zaleta PBK byla mila i sympatyczna obsluga w filii w Ursusie oraz minimalne
    kolejki. Ale centrala skutecznie ,,zrekompensowala'' te zalety podczas
    laczenia z BPH... ani klienci, ani nawet pracownicy nie wiedzieli NIC o tym
    co sie dzieje...

    pozdrawiam

    romekk