    From: Konfabulator <k...@1...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: Kilka kart PayPass / PayWave - ktos sprawdzal? :)
    Date: Tue, 10 May 2011 23:21:09 -0700 (PDT)

    W dniu wtorek, 10 maja 2011, 12:24:33 UTC+2 użytkownik Q napisał:
    > W portfelu mam 3 karty zblizeniowe (jedna przy drugiej).
    > Co sie stanie jak nie wyjme konkretnej karty
    > tylko zblize caly portfel do czytnika?

    A poważnie to będziesz miał najróżniejsze komunikaty od niewłaściwa karta, błąd
    karty, zbliż jedną kartę po idiotyczne komunikaty, których nie warto kupować. W
    każdym razie nie stanie się nic złego.

    A wynika to tylko z niechlujstwa, bo karty są radiowo rozróżnialne, więc można by
    było wybrać sobie na czytniku z listy którą chcesz zapłacić, ale ktoś wymyślił, że
    czytnik ma widzieć tylko jedną kartę na raz, inaczej wariuje.