-
Data: 2002-01-18 23:59:43
Temat: Odp: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Grzegorz
zgadzam sie z twoja wypowiedzia
Jako klient chyba nie musze byc specjalista od spraw funkcjonowania Bankow
oraz prawa, a nie oszukujmy sie ... jezyk w jaki sa pisane regulaminy nie
jest zrozumialy dla 80% klientow -- jest to po prostu prawniczy belkot.
Nie zapominaj Roski, ze w sprawach spornych maja zastosowanie przepisy
kodeksu cywilnego, a takie dzialanie banku jest ewidentnym naciaganiem prawa
(nie lamaniem prawa) ... bo to bank na tym skorzystal. Tak, tak -- zdrowy
rozsadek podpowiada, ze taki przepis nie ulatwia niczego, nie usprawnia
niczego, tylko jest czyms wygodnym dla banku. Jest to tak ogolny zapis, ze
mozna go roznie intenpretowac, a bank ma w swoich szeregach batalion
prawnikow przeciwko nam klientom szaraczkom!!!
W tym wszystkim chodzi o to, aby Bank "powolujac sie na p-kt regulaminu"
wyslal do mnie mile zapytanie, czy czasem nie mam ochoty skorzystrac z
dodatkowej uslugi. A ja odpowiadam: tak lub nie. Jasne? (to pytanie do
Roski-ego), naszego experta w dyskusji.
Ja pracuje w branży Business to Business. Moimi klientami są firmy, czasami
duże poważne korporacje. Umowy na korzystanie z naszych usług są często
niezrozumiałe dla przeciętnego użytkownika aszych usług, więc moim zadaniem
jest kompetentne wyjasnienie klientowi o co chodzi ,,, w sposob dla niego
zrozumialy. A potem i tak sprawdza to ich dzial prawny.
Ja jako klient banku nie zaniose regulaminu banku do prawnika z prosba o
"interpretacje". Nie stac mnie na to. A gdy akurat trafie na niekomptentnego
pracownika, to nie zostane o wszystkim poinformowany. Nie moge sie powolac,
ze ktos mnie nie poniformowal, bo nie mam zwyczaju za kazdym razem wystepwac
w roli "adwokata diabla" i na wszystko patrzec podejzliwie. Dotad ufalem
uczciwosci mojego banku,. Roski == powiedz mi, jak wyglodala by twoja praca
(pare lat temu, bo teraz juz sie tym nie zajmujesz) gdyby kazdy klient
czytal dokladnie regulamin zanim zalozylby ROR, drugi regulamin zanim
zamowilby Vise Electron itp.? Sprzedawca idealista czekalby na decyzje
klienta 1 godzine, lub poradzilby mu, zeby poszedl do domu poczytac. A inny
obsluzylby w tym czasie 5-ciu klientow. Ale by sie ludzie w kolejce
wkurzali!
A nie byloby latwiej dla banku wyjasnic kluczowe kwestie dotyczace
regulaminu? Zaoszczedzili by mi czytania regulaminu, w ktorym 80% tekstu do
definicje, a 20% to konkrety.
Pozdrawiam,
Grzegorz L.
Użytkownik Grzegorz <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a29ob3$a02$...@n...tpi.pl...
>
> > Nie da sie ukryc, ze wielu (pewnie wiekszosc) regulaminow nie czyta i
> pewnie
> > przeoczylo, ze zapewne jest tam napisane cos w style, ze "Zmiany do
umowy
> bank
> > przesyla poczta". W sumie jest tak w wielu bankach. Czy to dobrze czy
zle,
> to
> > inna dyskusja. Ale tak jest, i nie ma sie co zzymac, ze nie
poinformowali,
> ze
> > okradli itp. Poinformowali chyba z miesiac przed czasem i trudno tu sie
> > tlumaczyc, ze sie nie czyta. Po to wysylaja te wyciagi i informacje,
zeby
> ktos
> > to przejrzal. Z kazda taka zmiana maja dzwonic do domow?
>
> Widzisz, ja nie bronię tego kto nie czyta regulaminów, tylko staram się
> powiedzieć, że to źle iz banki w taki prymitywny sposób starają się
wyłudzic
> pieniądze o swoich klientów.
> A że mozna inaczej, to przytoczę przykład Lukasa, który przysłał mi
> zmieniony regulamin, osobne pismo i broszurkę streszczającą wszystkie
> dokonane zmiany (zresztą nie tylko Lukas pekao też rozsyłało toip do domów
> swego czasu).
> Właściwie wystarczyło przeczytać tą broszurkę i juz wiadomo było, ze nie
ma
> tam dla mnie żadnych haczyków.
> Inną sprawą jest, ze regulamin zmienili we wrześniu, a ja pismo dostałem
> wczoraj :-((( i w zasadzie za przeproszeniem gówno warte jest takie
> wysyłanie- równie dobrze mogli tego w ogóle nie przysyłać- czas w jakim
> mogłem zrezygnować juz pewnie dawno minął.
>
> > Klienci tez rozni sie trafiaja. W koncu wiele jest osob, ktore nawet jak
> nie
> > maja racji, beda sie awanturowaly do upadlego, ublizaly itd. To tak
> a'propos
> > przedmowcy. Tylko prosze, nie znizaj sie do poziomu niektorych tutaj.
> Zawsze
> > mozna powiedziec, ze klienci "byli nieuprzejmi" :).
>
> Klienci najczęściej mają powód by być nieuprzejmym, bo bank przez takie
> postepowanie dostarcza im pretekstu.
> Nie na miejscu jest tutaj pisanie o tym jacy to głupi oni są, a tym
bardziej
> przez pracowników banku i tym bardziej gdy powodem jest ukryta gdzieś w
> wyciągu informacja na temat haraczu.
> Jakby wysyłali to oddzielnym pismem, to nie byłoby o czym mówić.
> A pracownik, który tutaj wypisuje wręcz pochwały na temat takiego
zachowania
> mówi, że stoi wyżej niż niedysponenci.
> I pewnie to on może wymyśla nowe wstrętne sposoby jak wyłudzić pieniądze
od
> klientów, jak nie dać im szansy szybko zareagować na zmiany. Nie ważne w
> jakim banku pracuje ten człowiek- nie zgadzam się z jego poglądami i czuje
> wstręt do ludzi, którzy tak mówią i myślą.
> Ale widocznie w bankach panuje taka zasada- że co zdążymy wyłudzić, to
> nasze. Mam nadzieję, że takie banki przestaną istnieć.
>
> > A tak z innej beczki: KB nie ma na PBB dobrej prasy (nie wiem czemu, bo
ja
> > osobiscie go chwale) i mozna sie bylo spodziewac, ze dyskusja sie
> przerodzi w
> > koncert narzekan i najezdzan. Ale zeby zaraz osobiste klotnie? To moze
na
> priva?
>
> Tu nie chodzi o KB, tylko w ogóle o zasady jakich się powinno
przestrzegać-
> zwykłe zasady uczciwego interesu- to wszystko.
>
> Pozdrawiam
> Grzegorz
>
Następne wpisy z tego wątku
- 19.01.02 00:14 Krab
- 19.01.02 01:55 simon
- 20.01.02 00:49 Antara
- 20.01.02 09:51 p...@v...pl
- 21.01.02 08:20 Wojtek Frabinski
- 21.01.02 11:57 Grzegorz
- 22.01.02 03:03 r...@p...onet.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...