    From: "Maciej Majchrowski" <M...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: LGnet - kiedy te odsetki?
    Date: Tue, 21 May 2002 13:37:24 +0200

    Maciej Majchrowski
    mailto: M...@b...pl

    Użytkownik Robert <m...@k...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:

    > 1. Od 29 marca 2002 do 17 maja 2002 na NetKombo było 16k PLN. 17 maja
    > przelałem 13k PLN do mBanku. Kiedy się pojawią w LG odsetki za te
    > środki? Wydawało mi się, że powinny w momencie zerwania każdej z porcji
    > na NetKombo. Dostałem odsetki, ale tylko 3 złote 13 groszy (to chyba za
    > tę resztę nieokrągłą na NetKoncie?), oczekiwałbym ponad 200 PLN odsetek.

    Jesli cale 16k wplaciles w jednym momencie to utworzyly one jedna sublokate
    na netKombo. Dlatego wyplacajac 13k nie zerwales calej sublokaty a tylko
    zmniejszyles jej kwote z 16k do 3k. Jak wyplacisz reszte (czyli 3k) to
    dostaniesz
    odsetki (lub jak minie pol roku na tej sublokacie - czyli 29 wrzesnia 2002).

    Ale uwaga jest w miedzyczasie wplacales kolejne pieniadze, ktore utworzyly
    nowe sublokaty na netKombo to wyplacajac najpierw je zerwiesz,
    Zgodnie z obowiazujaca na netKombo zasada LIFO (ostatni przyszedl - pierwszy
    wychodzi).

    Jest to moze troche dziwne, ale idzie sie przyzwyczaic.

    W Szczegolach netKombo jest przycisk "TERMINARZE".
    Zamawiajac je zobaczysz dokladnie jakie masz sublokaty na netKombo,
    od kiedy do kiedy i ile na kazdej z nich przyroslo procentow.

    > 2. Również 17 maja dokonałem przelewu na rach. KK w Lukasie. W wyciągu
    > NetKombo widnieje pozycja "obciążenie przelewem - 80 groszy". Za co to
    > jest - przecież przelewy miały być za darmo?

    Z netKombo nie ida przelewy zewnetrze, a jedynie przeksiegowania na
    netKonto.
    Wyjatkiem jest podatek od odsetek, ktory sadzac po kwocie jest wlasnie tymi
    80 gr.
    Zreszta sprawdz klikajac na dacie w historii netKomba gdzie poszedl ten
    przelew.

    --
    Maciej Majchrowski
    mailto: M...@b...pl