eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiO nas pisza ;)Odp: O nas pisza ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Earl" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: O nas pisza ;)
    Date: Thu, 21 Mar 2002 09:27:14 +0100
    Organization: -
    Lines: 81
    Message-ID: <a7c5n6$k4j$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <a7a5jg$6hq$1@news.onet.pl> <a7aoot$6k8$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <a7av8f$6lc$1@korweta.task.gda.pl> <a7b0vv$e67$1@news.tpi.pl>
    Reply-To: "Earl" <w...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: rmod103.gdynia.mtl.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1016699431 20627 212.244.255.134 (21 Mar 2002 08:30:31
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Mar 2002 08:30:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:171461
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > > Niestety autor tego artykulu nalezy do tych pierwszych. Nie dosc, ze w
    > ogole
    > > nie wie o czym pisze, to jeszcze zniecheca potencjalnych klientow do
    > > e-bankow (regulaminy, niezrozumialy jezyk, bledy w trakcie pracy, przewy
    > w
    > > pracy itd.).
    >
    > sam nie wiesz o czym piszesz - znam p. Kulisiewicza z konferencji

    Raczej wiem o czym pisze. Niestety :-(((
    Fakt, ze znasz tego pana moze swiadczyc jedynie o tym, ze nie bedziesz
    obiektywny.
    Ja oceniam tylko artukul i to co zostalo w nim napisane.

    > i szkoleń
    > nt bankowości elektronicznej i bezpieczeństwa systemów informatycznych i
    to
    > nie jako uczestnika lecz moderatora lub prowadzącego sesję.

    Tym bardziej mi przykro, ze taka "wybina" osobowosc pisze takie artykuly.

    > Przeczytaj sobie artykuł jeszcze raz - ja w nim nie znalazłem nic o czym
    ty
    > piszesz

    Z calym szcunkiem dla Twojej tworczosci na tej grupie. Jednak najwyrazniej
    nie czytales tego artykulu.
    Garsc cytatow:

    "Próbkę profilu społecznego klientów banków on-line daje lista dyskusyjna
    pl.biznes.banki, na której wypowiada się sporo informatyków (w tym
    bankowych). Nic jednak dziwnego, że trudno wśród nich znaleźć ludzi
    niepowiązanych z komputerami: OBSłUGA KONT JEST SKOMPLIKOWANA, ICH
    UżYTKOWNIKóW SPOTYKAJą NIESPODZIANKI, INSTRUKCJE PISANE Są INFORMATYCZNYM
    żARGONEM.(...)

    Niezbyt zachęcająco brzmią sformułowania z regulaminów w stylu "Posiadacz
    rachunku... odpowiada za szkody spowodowane... niewłaściwym użytkowaniem
    tokena, numeru dostępowego, identyfikatora oraz hasła". (...)

    Tymczasem e-konta w trakcie zakładania lub użytkowania STRASZą
    NIEINFORMATYKóW TAJEMNICZYMI KOMUNIKATAMI O "BłęDACH APLETóW JAVY",
    SKOMPLIKOWANYMI INSTRUKCJAMI GENEROWANIA KLUCZA LUB WPROWADZANIA
    CERTYFIKATóW DO PRZEGLąDAREK.
    NIE NAJLEPIEJ JEST Z ZACHWALANą W REKLAMACH DOSTęPNOśCIą 24/7/365
    (dwadzieścia cztery godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, przez cały rok).
    Choć zwykle e-banki uprzedzają, kiedy nie będą czynne z powodu zmian lub
    konserwacji systemu, to ZDECYDOWANIE ZA CZęSTO Są ZAMKNIęTE w ulubionych
    przez internautów godzinach nocnych lub podczas weekendów - i to od piątku w
    nocy aż do poniedziałku rano. Tymczasem specyfiką e-kont jest to, że klienci
    korzystają z nich wtedy, gdy nie mają czasu, by ustawić się w kolejce do
    bankowego okienka."

    Pieknie.... Dobrze, ze mam wyzsze wyksztalcenie. Bez niego nie poradzil bym
    sobie z obsluga e-kont. Mimo Wszystko zastanawiam sie dlaczego z nich
    korzystam ?!? Przeciez to jedna wielka porazka i pasmo nieszczesc ?!?!?

    Czy regulaminy e-bankow sa napisane innym jezykiem niz regulaminy
    "marmurkow" ?
    Czy "straszenie nieinformatyków tajemniczymi komunikatami o "błędach apletów
    Javy"" jest na tyle czeste, ze uniemozliwia normalna prace ?
    Co znaczy, ze "nie najlepiej jest z zachwalaną w reklamach dostępnością
    24/7/365" i "zdecydowanie za często są zamknięte w ulubionych przez
    internautów godzinach nocnych lub podczas weekendów". Co znaczy "ZA
    CZESTO"... codziennie ? co weekend ? czy moze raz na miesiac ?

    Osobiscie nigdy nie mialem problemu z bledami na stronie oraz szczesliwie
    unikalem "kilkudniowych przerw" w konserwacji sytemow. A korzystam dosc
    intensywnie z Inteligo, mbanku i dwoch innych. Chyba urodzilem sie pod
    szczesliwa gwaiazda.

    Z artykulu wyniaka tylko jedno - zamykaj e-konto, bo e-banki to pomylka.
    Chociaz nie jest to napisane wprost, mozna wywnioskowac, ze w marmurku masz
    kompetentna i skora do pomocy obsluge, zawsze zalatwisz swoje sprawy (chyba,
    ze wyskoczy blad "apletu" niedysponenta). Dodatkowo z marmurkow mozna
    korzystac w dogodnych godzinach..... czyli zawsze wtedy, gdy jestes w pracy
    :-(((( Zyc nie umierac...........


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1