  • Data: 2002-02-10 14:32:49
    Temat: Odp: Odp: inteligo przetwarza ?
    Od: "Voyt" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 4 zł dostaje kierowca za dowiezienie przesyłki do adresata, więc gdyby
    miał
    > jechać do jednego klienta 2 razy to by musiał dokładać do interesu. Umowy
    > między masterlink a inteligo nie znam :(

    Ale widzę znasz zasady wynagradzania kurierów Masterlinka.
    Ja nie znam. Ale znam tę branżę od podszewki.
    I jedno co mogę powiedzieć to, że jeśli kurier Masterlinka dostawałby taką
    kasę za doręczenie przesyłki Inteligo to:
    1. Masterlink byłby najlepiej płacącą firmą w tej branży w Polsce. Nie znam
    firmy dającej takie prowizje. Chyba, że procedura doręczenia przesyłki
    nakłada na kuriera obowiązek skutecznego skontaktowania się z odbiorcą
    telefonicznie z jego własnego telefonu. Ale w moim (i moich znajomych)
    przypadku telefonowano z biura lokalnego przedstawicielstwa.
    2. Masterlink dokładałby do całego interesu. Również nie znam szczegółów
    umowy ale z doświadczenia (i przecieków) wiem, że Inteligo może płacić za
    taką przesyłkę w granicach 7 - 9,5 zł. Ale oczywiście mogę się mylić.

    Pozdrawiam,

    Wojciech Rejmak