  • Data: 2002-08-03 15:20:07
    Temat: Odp: Pytanie do bankowcow
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik tp <t...@d...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:OyH29.9882

    > Juz pare lat temu przedstawilem na grupie hipotetyczna sytuacje,
    > w ktorej ogarniety nagla chciwoscia zarzad banku z dnia na dzien
    > zwieksza prowizje za prowadzenie rachunku z 0 zl (tak, byly takie
    > czasy...) na 1.000.000 zl (nowych) i w ten sposob uzyskuje
    > legalne roszczenie nie tylko do wszystkich pieniedzy swoich klientow,
    > ale takze do praktycznie calego ich majatku.
    >
    > Oczywiscie mozna probowac wybronic sie przed czyms takim
    > na drodze sadowej (z art. o bezpodstawnym wzbogaceniu), ale
    > ilu z klientow, ktorym nagle wyzerowano salda, bedzie na to stac ?

> [...]

    Niestety :( Nadal nie jestesmy traktowani fair w kontaktach z bankami

    Jednak czytajac odpowiedzi wiekszosci grupowiczow na moje posty, odnosze
    wrazenie, ze to banki sa uciskane przez takich jak ja natretnych i zle
    wychowanych klientow a nie na odwrot. Ciekawy jestem, czy wszyscy tu obecnie
    beda rownie zarliwie bronic dobrego image bankow, jesli kiedys nadejdzie to,
    co dzieje sie w Urugwaju, a wczesniej w Argentynie. Wybacz mi drogi m-Banku
    za me nachalne dopominanie sie moich praw.

    Malin