  • Data: 2003-11-20 22:32:54
    Temat: Odp: Pytanie o "Stabilną Ochronę" LucasBanku i TU "Europa"
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MaciejK <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0...@n...onet.pl...
    > Dzięki,...
    >
    > ...trochę mnie uspokoiłeś bo już się bałem, że będę musiał przekazywać
    komuś
    > złe wiadomości - a tego nie lubię :)
    Sądze, że chyba bankom nie wolno prowadzic usług ubezpieczeniowych i na
    odwrót. To tak jak z PZU i PZU ZYCIE - tez musieli ise podzielic. Zatemjeśli
    jedna FIRMA chce prowadzić DWIE działalności, to musi powołać DWIE firmy.
    Czy ktoś słyszał o JAKIMKOLWIEK banku, który prowadziłby ubezpieczenia
    bezpośrednio?