eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankihistoria rachunkuOdp: historia rachunku
  • Data: 2002-12-09 13:07:18
    Temat: Odp: historia rachunku
    Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Zamówiłem przez telefon jeszcze przed zleceniem zamknięcia konta i
    > zdaniem tokenu. Przyszło po kilku dniach (>20 stron), opłata 2 zł za
    > wszystko!
    Dodzwoniłam się do e-pko i dowiedziałam się, że mój rachunek bankowy jest
    jeszcze nie zamknięty, mimo, że tydzień temu wypełniłam wniosek na stronie
    internetowej. Token jest zdany, karta zniszczona, a ja mam dalej rachunek.
    Poinformowano mnie, że czekają na zwrot tokena. Zadzwoniłam do banku, do
    którego przekazałam token i podanie z prośbą o historię na rachunku,
    twierdzą, że odesłali to na pewno do Bydgoszczy, czyli muszę jeszcze
    poczekać, bo taka długa jest droga przeróżnych formalności....

    Wiola




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1