    From: "Wiola" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: historia rachunku
    Date: Mon, 9 Dec 2002 14:07:18 +0100

    > Zamówiłem przez telefon jeszcze przed zleceniem zamknięcia konta i
    > zdaniem tokenu. Przyszło po kilku dniach (>20 stron), opłata 2 zł za
    > wszystko!
    Dodzwoniłam się do e-pko i dowiedziałam się, że mój rachunek bankowy jest
    jeszcze nie zamknięty, mimo, że tydzień temu wypełniłam wniosek na stronie
    internetowej. Token jest zdany, karta zniszczona, a ja mam dalej rachunek.
    Poinformowano mnie, że czekają na zwrot tokena. Zadzwoniłam do banku, do
    którego przekazałam token i podanie z prośbą o historię na rachunku,
    twierdzą, że odesłali to na pewno do Bydgoszczy, czyli muszę jeszcze
    poczekać, bo taka długa jest droga przeróżnych formalności....

    Wiola