  • 1. Data: 2008-07-17 09:08:59
    Temat: Oferta kredytowa GE
    Od: "root" <r...@v...pl>

    Witam,

    Otrzymalem dzisiaj oferte kredytowa banku GE Money. Ponieważ jest to mój
    ulubiony bank ;) przeczytałem ją, wygladała mniej wiecej tak:

    (Moje Imie i nazwisko)

    Szanowny Panie,
    ...... proponujemy panu indywidualny limit kredytu gotówkowego w wysokości
    8000 zł *
    [potem rózne pierdoły]
    i wreszcie podpis czytelny dyrektora jakiegos tam departamentu.
    Pod podpisem:
    wyjasnienie możliwie najmniejszą czcionką 'gwiazdki' - "niniejszy list nie
    stanowi oferty w rozumieniu KC .... itd"

    Czy ktoś, znajacy się trochę na prawie, może mi wyjaśnić czy mogę ich
    zaskarżyć lub w inny sposób legalnie dokopać za tę gwiazdkę i cały ten list.
    Co do cholery znaczy gwiazdka? Czy ja mam obowiązek czytac jakies duperele
    wydrukowane POD podpisem? A może coś w stylu naruszenie prywatności lub
    wreszcie nakłanianie do niekorzystnego zarządzania swoim majątkiem?
    Czy nie macie juz dosyć tych łupiezców. Moze by wreszcie z tym skończyć ;-)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-07-17 09:33:59
    Temat: Re: Oferta kredytowa GE
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > majątkiem?
    > Czy nie macie juz dosyć tych łupiezców. Moze by wreszcie z tym skończyć

    zaskarżyć? a niby o co? nie jestes zainteresowany to wyrzuc papier do kosza
    i po sprawie

    jest to wstępna oferta, szczegolowe warunki zalezne sa od zdolnosci
    kredytowej, stąd ten zapis z *

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-07-17 09:39:26
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "root"
> [...]
    >
    > (Moje Imie i nazwisko)
    >
    > Szanowny Panie,
    > ...... proponujemy panu indywidualny limit kredytu gotówkowego w

    widocznie pozwoliles im na przesylanie nowych ofert bankowych
    moja żona dostała ostatnio identyczną ofertę z Lukasa tyle ze na 500
    zl:-)
    a to przez to ze kiedys kupila cos u nich na raty
    teraz raty dawno splacone, nic z tym bankiem do czynienia nie mamy
    a oferty przesylaja, bo im nie zabronila
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-07-17 10:41:42
    Od: "root" <r...@v...pl>

    > zaskarżyć? a niby o co? nie jestes zainteresowany to wyrzuc papier do
    > kosza i po sprawie
    >
    > jest to wstępna oferta, szczegolowe warunki zalezne sa od zdolnosci
    > kredytowej, stąd ten zapis z *
    Chce im dokopac nie za list oczywiście, bo ten jest bardzo miły i
    podbudowuje mnie fakt, że jestem dla nich kimś ważnym. Mam z nimi na pieńku
    bo kiedys wpakowalem sie w kredyt na samochód i złupili mnie niemiłosiernie.
    Mam tego dość! Dośc tego łupienia w biały dzień. Wq-a mnie to i tyle

  • 5. Data: 2008-07-17 11:38:01
    Od: "root" <r...@v...pl>

    > widocznie pozwoliles im na przesylanie nowych ofert bankowych

    Sorry ale poplątałeś. Jakich ofert? Przeciez pisza ze to nie oferta? Chyba
    ze jest cos takiego jak oferta bankowa. A z drugiej strony to dlaczego nie
    oferta. Dlatego, że gwiazdka? A czym jest gwiazdka? Tym dla mnie jest
    gwiazdka, o czym myślał Hasek kiedy pisał, że mucha na najjaśnieszego pana
    nasrała i za to biednego Szwejka do więzienia zamkneli.

  • 6. Data: 2008-07-17 14:25:57
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "root" <r...@v...pl>

    > Sorry ale poplątałeś. Jakich ofert? Przeciez pisza ze to nie oferta?
    > Chyba ze jest cos takiego jak oferta bankowa. A z drugiej strony to
    > dlaczego nie oferta. Dlatego, że gwiazdka? (...)

    w tytule dales "oferta",
    w tresci "Otrzymalem dzisiaj oferte kredytowa"
    oni piszą "proponujemy Panu (...) ale to nie jest oferta w rozumieniu KC
    .."

    Dla mnie "propozycja niezobowiązująca" też jest ofertą - oferują jakiś
    produkt, ale niekoniecznie tobie indywidualnie. Masowy mailing papierowy
    lub elektroniczny uprawiają, bo klienci im na to pozwolili.

    Dobrze że się nie spodziewałeś po nich oferty matrymonialnej :-)
    takie listy wyrzuca się na przemiał i nie robi z nich afery
    *** blad ***