  • 1. Data: 2008-07-17 10:20:51
    Temat: [maestro] reklama kart w naszej-klasie
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Przegladalem sobie forum z liceum w naszej-klasie i nagle na gorze
    ekranu wyskoczyla mi reklama karty Maestro z moim wizerunkiem.

    Sprytnie zrobiona reklama kart z ING - na zwykla reklame karty nikt nie
    zwroci wiekszej uwagi a jak zobaczylem siebie na karcie ING to od razu
    sie zainteresowalem :-)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2008-07-17 21:05:12
    Temat: Re: [maestro] reklama kart w naszej-klasie
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    blad pisze:
    > Przegladalem sobie forum z liceum w naszej-klasie i nagle na gorze
    > ekranu wyskoczyla mi reklama karty Maestro z moim wizerunkiem.

    Już jakiś czas temu ING promował się w ten sposób na fotka.pl

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/