  • 11. Data: 2010-01-17 11:08:24
    Temat: Re: Omijamy kantory?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 1. ja przetestuję na małej kwocie w poniedziałek. mam konto walutowe w
    > WBK wiec po 30 minutach powinienem mieć walutę na koncie
    > 2. generalnie sprawdziłem kursy walut na walutomacie i w kantorze
    > intraco w warszawie, z którego zwykle korzystam - w kantorze 1 grosz
    > taniej
    > 3. ja też nie widzę tu żadnych gwarancji i zabezpieczeń, a dodatkowo
    > przy dużych sumach można wymienić po kursie innym niż wstępnie
    > prezentowany, co jest równoznaczne z graniem na kursach (tyle, że bez
> [...]

    widzialem, ze na ich forum ludzie dogaduja się i spotykają "na mieście"
    aby wymienić walute...widac zbyt duzego zaufania do serwisu nie ma

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2010-01-17 19:56:30
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 17 Sty, 12:08, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > widzialem, ze na ich forum ludzie dogaduja się i spotykają "na mieście"
    > aby wymienić walute...widac zbyt duzego zaufania do serwisu nie ma

    ja właśnie 1000 USD potrzebuję kupić :) może też poszukam kogoś "do
    dogadania" w centrum Wawy

    --
    plusz

  • 13. Data: 2010-01-17 20:01:42
    Od: plusz <p...@g...com>

    taka ciekawostka

    zaczęli publikować listę zleceń oczekujących - to już całkiem fajna
    funkcja
    od razu widzę, że po USD pojadę do kantoru :)

    https://www.walutomat.pl/more.php

    a swoją droga to ciekawie byłoby jakby zaczęły tam handlować kantory
    aby wymieniać nadwyżki :) można na spreadzie trochę zarobić

    --
    plusz
    kalkulatorlokat.pl

  • 14. Data: 2010-01-17 22:17:41
    Od: euro <l...@w...pl>

    plusz napisal.

    > ja właśnie 1000 USD potrzebuję kupić :) może też poszukam kogoś "do
    > dogadania" w centrum Wawy

    nie robilbym na Twoim miejscu. Czuje tutaj latwe pole dla bandytow!

    Euro

  • 15. Data: 2010-01-19 19:28:27
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 19 Sty, 12:24, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Działa u Was ta strona?

    tak
    spróbuj wejść przez stronę główną

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 16. Data: 2010-01-20 15:53:16
    Od: sorden <s...@u...pl>

    plusz wrote:

    > zaczęli publikować listę zleceń oczekujących - to już całkiem fajna
    > funkcja
    > od razu widzę, że po USD pojadę do kantoru :)

    Dlaczego ?
    W kolejce czeka wlasnie ponad 9k USD do zgarniecia.

    --
    in

  • 17. Data: 2010-01-21 15:46:26
    Od: edd13 <a...@g...com>

    On 16 Sty, 13:46, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "euro"news:hisbth$9pr$1@inews.gazeta.pl

    > Zmieni się? Pod jakim względem? Wieczorem poczytałem to i owo na temat
    > wcześniejszych projektów gościa, który kręci projektem, o którym teraz
    > dyskutujemy i... i dochodzę do wniosku, że chyba desperacji się będą w to
    > bawić.

    Witam, twórcą serwisu jest Tomasz Dudziak, człowiek który brał udział
    w stworzeniu Allegro, od samego poczatku tego biznesu.
    Zatem historia przedsięwzięć tego człowieka jest raczej pozytywna.

  • 18. Data: 2010-01-21 15:47:47
    Od: edd13 <a...@g...com>

    On 16 Sty, 17:54, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "RobertS"news:hisn03$26r7$1@opal.icpnet.pl

    > na naiwnych i zdesperowanych ludziach?
    > Czy rzeczywiście te kilka groszy oszczędności jest warte zabawy w taka para
    > finansowe zabawki, które dodatkowo tworzą ludzie o nie najlepszej reputacji?
    > Kantorów w Polsce z dobrymi kursami dostatek. Jeżeli nie w naszym mieście to
    > w innych - np. tam gdzie rodzina nasza, więc zawsze mamy sensowną
    > alternatywę dla zakupu waluty przez ww. serwisy.

    Dlaczego uważasz, że człowiek tworzący serwis ma "wątpliwą reputację"?

  • 19. Data: 2010-01-21 16:44:00
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "edd13"
    .googlegroups.com

    > Dlaczego uważasz, że człowiek tworzący serwis ma "wątpliwą reputację"?

    dlaczego tak bronisz człowieka, który tworzy(ł) omawiane w tym temacie
    serwisy? Jesteś powiązany z nim jakoś czy co?

  • 20. Data: 2010-01-21 16:49:23
    Od: ukasbadu <ukasbadu@_no_spam_gmail.com>

    edd13 wrote:
    > Witam, twórcą serwisu jest Tomasz Dudziak, człowiek który brał udział
    > w stworzeniu Allegro, od samego poczatku tego biznesu.
    > Zatem historia przedsięwzięć tego człowieka jest raczej pozytywna.

    Akurat jeżeli chodzi o powstawanie Allegro to sprawa ciągnęła się po
    sądach, więc to chyba nie najlepszy argument.

    Ł.