  • 11. Data: 2004-06-01 14:10:38
    Temat: Re: Onlajnowosc Sezamu
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Bartol Partol napisał:

    > I dobrze robisz, bo nie mam. Po zalozeniu konta w mBanku nie moglbym
    > juz pokazac sie na grupie.

    Jeszcze zmienisz zdanie, Bartolu ;-)

  • 12. Data: 2004-06-01 14:29:35
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > Jeszcze zmienisz zdanie, Bartolu ;-)

    O ku^%$, ja cos takiego napisalem? ;-)))))))))))))))

    Bartol

  • 13. Data: 2004-06-01 14:34:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > O ku^%$, ja cos takiego napisalem? ;-)))))))))))))))

    ;-))))))))) Uważaj, bo jeszcze Ci się aktualność salda w mb spodoba i to
    dopiero będzie upadek ;-)))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2004-06-01 15:14:13
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > ;-))))))))) Uważaj, bo jeszcze Ci się aktualność salda w mb spodoba i to
    > dopiero będzie upadek ;-)))))

    Upadek bedzie wtedy gdy mBank wprowadzi powiadomienia, a ja uznam, ze sa
    lepsze niz w Inteligo. To co prawda brzmi jak bajka o zelaznym wilku,
    ale jak mawial Murphy: nie wierz w cuda, polegaj na nich.

    Bartol