  • Data: 2010-11-22 19:48:40
    Temat: Open Finance, propozycje.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakas panika w tym Openie. Dzisiaj dzwoniła panienka zaniepokojona, że nie
    klikam w "przedłuż" przy lokatach, które dobiegaja końca. Wytłumaczyłem, że
    ma czas, jest jeszcze 12 dni do ich zakończenia.
    Oczywiście proponowała fantastyczną "lokatę" z i'podem (czytaj: strukturę)
    Spuściłem na drzewo.
    Zaskoczyła mnie natomiast, proponując , że jeżeli obecne lokaty przedłużę
    na rok, to dostanę od niej 5,65% bez ŻADNYCH warunków.
    Coś strasznie nachalni z tym zakładaniem na rok. Musiałem przerwać rozmowę,
    bo nie mogłem się odczepić.
    Akurat mam inne plany co do obecnie kończących się lokat, a panienka była
    bardzo namolna.
    Czyżby szykowały sie jakieś duże zmiany oprocentowania na rynku lokat?

    wiatrak