  • Data: 2010-11-22 19:55:10
    Temat: Re: Open Finance, propozycje.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:icehep$vur$1@node1.news.atman.pl...
    > Akurat mam inne plany co do obecnie kończących się lokat, a panienka była
    > bardzo namolna.
    > Czyżby szykowały sie jakieś duże zmiany oprocentowania na rynku lokat

    Sam sobie odpowiem. Chyba się szykują zmiany w górę, bo za wszelką cenę chcą
    zdobyc pieniądze na długi okres.
    Wchodzę na ich stronę, a tam LOKATA DWULETNIA - 5,38%.
    A kto mi zagwarantuje , ze na dwa lata jest zapewniona bezbelkowość?
    Przecież dziura w budżecie jest. Rostowski na gwałt szuka pieniędzy.

    wiatrak