  • Data: 2010-11-22 20:27:19
    Temat: Re: Open Finance, propozycje.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:iceir8$7i9$1@news.dialog.net.pl...
    > Wiesz, ja już od paru lat słyszę, jak to banki dające wysoki % mają za
    > chwilę padać, szukają na gwałt itp. itd. Póki co jakoś nie pamiętam, aby
    > jakiś wywinął numer na czele z Polbankiem bez gwarancji BFG włącznie. Więc
    > bez przesady.

    A czy ja napisałem, że bank ma upaść? Pisałem, ze minister moze szukać
    pieniędzy. Jeżeli zmieniłby rozporządzeniem sposób naliczania podatku, to co
    mozesz zrobić? Nic.
    Wtedy Twoje 5,65% stanie się 4,58%.
    W tym sensie liczenie w nieskończoność na "bezbelkowość" jest pochopne.

    Ja akurat potrzebuję pieniędzy z tych lokat (mam wydatki) , dlatego nie
    przedłużam. Ale nie ładowałbym się na pewno w lokatę bezbelkową na dwa lata.

    wiatrak