  • Data: 2010-12-02 10:32:08
    Temat: Open negocjacja %
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W Open Online można u swojego doradcy dostać większy procent dla
    odnawianych lokat np. dla 12 miesięcznej dają +0,4% (5,65%).

    Z tym że jak dla mnie to trochę długi okres, a już trochę kasy
    zamroziłem na te 12 miesięcy. Czy komuś udało się wynegocjować
    większy procent dla lokat o krótszym terminie 6 lub 3 miesięcznych
    ? Była nie tak dawno jakąś dyskusja na podobny temat ale już nie
    pamiętam czy ktoś się tam chwalił że mu się udało cos wynegocjować
    ?

    Pozdrawiam
    Damian