  • 1. Data: 2010-12-02 10:32:08
    Temat: Open negocjacja %
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    W Open Online można u swojego doradcy dostać większy procent dla
    odnawianych lokat np. dla 12 miesięcznej dają +0,4% (5,65%).

    Z tym że jak dla mnie to trochę długi okres, a już trochę kasy
    zamroziłem na te 12 miesięcy. Czy komuś udało się wynegocjować
    większy procent dla lokat o krótszym terminie 6 lub 3 miesięcznych
    ? Była nie tak dawno jakąś dyskusja na podobny temat ale już nie
    pamiętam czy ktoś się tam chwalił że mu się udało cos wynegocjować
    ?

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2010-12-02 10:55:17
    Temat: Re: Open negocjacja %
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Dec 2, 11:32 am, "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Witam
    >
    > W Open Online mo na u swojego doradcy dosta wi kszy procent dla
    > odnawianych lokat np. dla 12 miesi cznej daj +0,4% (5,65%).
    >
    > Z tym e jak dla mnie to troch d ugi okres, a ju troch kasy
    > zamrozi em na te 12 miesi cy. Czy komu uda o si wynegocjowa
    > wi kszy procent dla lokat o kr tszym terminie 6 lub 3 miesi cznych
    > ? By a nie tak dawno jak dyskusja na podobny temat ale ju nie
    > pami tam czy kto si tam chwali e mu si uda o cos wynegocjowa
    > ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Damian

    Zależy, w pierwszym kwartale mają zostać podniesione stopy, więc banki
    będą potrzebować więcej depozytów i oprocentowanie lokat pewnie
    pójdzie w górę. Z drugiej strony BFG podnoszą chyba do 100k EUR, więc
    odpowiedzialność banków się znowu trochę zmniejszy.

  • 3. Data: 2010-12-02 16:52:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > dyskusja na podobny temat ale już nie pamiętam czy ktoś się tam chwalił że
    przez konto skarbonkowe w getinonline dla kwoty 1015.98 na 3-mies, po
    doliczeniu te 1zl od lokaty wychodzi 5.42%(zamiast 4.85%); watpie, zeby Open
    zaoferowal lepiej na taki krotki okres.