  • Data: 2008-10-22 17:16:22
    Temat: Oprocentowanie KK
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie otworzylem swoj pierwszy wyciag do KK Fortisa. Wyciag wyglada
    normalnie, ale zaskoczylo mnie oprocentowanie. Nie mialem potrzeby nigdy
    korzystac z kredytu oprocentowanego na KK, wiec nie sprawdzalem przed
    uzyskaniem karty jakie jest oprocentowanie, a tu na wyciagu - 12,99%.
    Mam wrazenie, ze to najnizsze oprocentowanie dla KK, a moze nawet dla
    overdraftu, wiec gdyby ktos potrzebowal skorzystac z kredytu to polecam
    karte Fortisa.

    MK