  • 1. Data: 2011-01-10 20:48:09
    Temat: Optymalna wysokość jednodniówki
    Od: Olo <w...@j...cy>

    Witam, niech mnie ktoś oświeci.
    Staram się śledzić wątki i ostatnio była mowa, że np. jednodniówki w
    mbanku powinny wynosić 1050 zł (przy 4%), bo wtedy zaokrąglają na naszą
    korzyć. A co zrobić jak nie mam dostępu do tych 4 % tylko mam 3% - wtedy
    jednodniówka powinna wynosić 1400 zł , bo to również da 11,5 gr odsetek,
    czy dobrze myślę.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 2. Data: 2011-01-10 21:20:02
    Temat: Re: Optymalna wysokość jednodniówki
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <igfra3$asm$1@inews.gazeta.pl>
    Olo <w...@j...cy> wrote:

    > A co zrobić jak nie mam dostępu do tych 4 % tylko mam 3% - wtedy
    > jednodniówka powinna wynosić 1400 zł , bo to również da 11,5 gr odsetek,
    > czy dobrze myślę.

    1034.17zł

    Np.:
    http://www.inwestowanie.org.pl/html/Dobolokaty5.html
    plus weryfikacja kalkulatorem, bo AFAIR ten optymalizator już się
    kiedyś pomylił ;->

    --
    Jacek Politowski

  • 3. Data: 2011-01-10 21:20:34
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > korzyć. A co zrobić jak nie mam dostępu do tych 4 % tylko mam 3% - wtedy
    > jednodniówka powinna wynosić 1400 zł , bo to również da 11,5 gr odsetek,

    0.115/0.03*365=1399.166666..=1399.17

    a wiec byles blisko :P

    ps
    2x2=4? moze ktos zweryfikowac?
    ;)

  • 4. Data: 2011-01-10 21:23:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ps
    > 2x2=4? moze ktos zweryfikowac?
    > ;)

    zdanie prawdziwe, aczkolwiek słyszałem że 2 + 2 może dać 5 lub podobną
    wartość...tylko nie pamiętam już dowodu ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-01-10 21:23:55
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    --
    Kiepsko kombinujesz. Lepsze jest 1034,17 i 9 groszy od tego = 3,18%. Od 1400
    masz "tylko" 3,13%.

  • 6. Data: 2011-01-10 21:31:27
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Olo nadaje:

    > A co zrobić jak nie mam dostępu do tych 4 % tylko mam
    > 3% - wtedy jednodniówka powinna wynosić 1400 zł , bo to również da
    > 11,5 gr odsetek, czy dobrze myślę.

    Lepiej 1034.17 bo wtedy dostajesz 9 gr zamiast 8 gr czyli o 1/8 więcej.
    Przy lokatach 1399.17 dostaniesz tylko 1/11 więcej niż nominalnie.
    Wiesz że optymalizując w ten sposób lokaty na ponad 100 000 zł zarabiasz
    złotówkę dziennie? Jeśli masz mniej lokat to proporcjonalnie zysku też
    mniej.

    Pewien jesteś że nie masz dostępu do lokat 4%?

  • 7. Data: 2011-01-10 21:40:54
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-01-10 22:31, JanKo pisze:

    > Pewien jesteś że nie masz dostępu do lokat 4%?

    Na 100%, sprawdziłem podany tutaj link i mnie wywala. Pewnie dlatego, że
    nie spełniam choć jednego z warunków promocji.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 8. Data: 2011-01-10 21:43:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 22:40, Olo pisze:

    > Na 100%, sprawdziłem podany tutaj link i mnie wywala. Pewnie dlatego, że
    > nie spełniam choć jednego z warunków promocji.

    Ja tez nie spelniam, a lokaty z linku zakladam.

  • 9. Data: 2011-01-10 21:50:32
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-01-10 22:43, neoniusz pisze:

    > Ja tez nie spelniam, a lokaty z linku zakladam.

    No to nie wiem, chyba że to nie ten link znalazłem, ja używałem tego
    https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/in
    dex.html

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 10. Data: 2011-01-10 21:52:10
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 22:50, Olo pisze:

    > No to nie wiem, chyba że to nie ten link znalazłem, ja używałem tego
    > https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/in
    dex.html

    Hmm, to ten link... A co ci wyskakuje? Jak cie wywala?
    Bo u mnie pojawia sie odnosnik "zaloguj ponownie", klikam go, pojawia
    sie logowanie i jest wniosek.