  • 1. Data: 2005-08-04 07:01:44
    Temat: Ostrzeżenie dla zamykających konto w Lukasie
    Od: "As" <....@p...onet.pl>

    Witam,
    Wczoraj postanowiłem zamknąć nieużywane już przeze mnie konto Pro w Lukasie.
    Oddałem token, kartę (straciła ważność kilka lat temu ale przewidziałem że
    panienka będzie się o nią domagać). Pozostałe pieniądze z konta chciałem
    przelać - niestety zapomniałem że przelew to 4zł więc wybrałem gotówkę za
    jedyne 2zł (moja wina bo mogłem to zrobić wcześniej z internetu). Na koniec
    najlepsza niespodzianka - "ma pan mnóstwo zleceń jednorazowych co prawda
    wykonanych ale są w systemie i bez ich usunięcia nie mogę panu dokończyć
    zamykania konta". Nigdy nie przyszło mi na myśl ani nie zauważyłem takiej
    informacji na www żeby kasować sobie przez internet każde wykonane zlecenie
    jednorazowe! Gdyby to były powtarzalne zlecenia to bym napewno je usunął. Na
    dodatek usunięcie jednego zlecenia w oddziale to jedyne 2,70zł, przez
    telefon 1zł. Wydał bym na to majątek :-( Do internetu straciłem dostęp już
    na początku likwidacji konta... Znalazłem się w patowej sytuacji. Na
    szczęście po telefonie do centrali znalazł się tam ktoś "myślący" i usunął
    odgórnie te zlecenia za darmo, za co mu wielkie DZIĘKI. Pozostał tylko
    niesmak do Lukasa a tak lubiłem ten bank.

    Wniosek: Pamiętajcie o usuwaniu wykonanych zleceń jednorazowych w Lukasie!

    Andrzej

  • 2. Data: 2005-08-05 10:51:08
    Temat: Re: Ostrzeżenie dla zamykających konto w Lukasie
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl_nie_spamuj.pl>

    On Thu, 4 Aug 2005 09:01:44 +0200, "As"
    <....@p...onet.pl> wrote:

    >Wniosek: Pami?tajcie o usuwaniu wykonanych zlece? jednorazowych w Lukasie!

    a za 2 miesiace idz i zaloz sobie na chwile zwykle ekonto i zaloguj
    sie do systemu przez internet. ciekawe czy zobaczysz dwa konta (stare
    i nowe)?
    ja tak mialem, skasowalem jedno konto, ale po jakims czasie jednak
    przydaloby sie wiec zalozylem drugie - w internecie widzialem 2 konta
    moglem na obydwa zagladac, mailem historie jkontaktow ze stargeo
    konta, liste odbiorcow itp.

    a pozniej sie chwala ile to u nich kont nie ma ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 3. Data: 2005-08-09 14:06:35
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@p...onet.pl_nie_spamuj.pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    > a za 2 miesiace idz i zaloz sobie na chwile zwykle ekonto i zaloguj
    > sie do systemu przez internet. ciekawe czy zobaczysz dwa konta (stare

    Phi, ja widze konto, którego bylem wspólposiadaczem, a które zostalo
    zamkniete ponad rok temu ;) Przyznam jednak ze kiedys sie to przydalo,
    potrzebowalem odnalezc przelew i okazalo sie ze byl on wykonany wlasnie z
    tamtego konta :) Czyli nie ma tego zlego ;)

    pzd
    Jarek