  • 1. Data: 2013-05-14 08:25:22
    Temat: Oszczędzanie na kontach, lokata na 30k
    Od: k...@g...com

    Witam,

    Przy okazji zakładania wspólnego konta, naszła mnie pewna myśl, aby trochę
    'przyoszczędzić' na różnych rzeczach (karta na paliwo, bonusy za wypłatę itd).
    Kiedyś znalazłem artykuł o tym w jakich bankach założyć konto, aby mieć te parę złoty
    miesięcznie w kieszeni.

    Naprowadzi ktoś na tą stronę?

    I przy okazji, mam 'wolnych' środków, około 30k zł, gdzie najlepiej je teraz
    ulokować? Niestety nie są to tylko moje środki, więc odpadają ryzykowne inwestycje.

    Pozdrowienia,
    Rafał

  • 2. Data: 2013-05-14 11:32:45
    Temat: Re: Oszczędzanie na kontach, lokata na 30k