    From: t...@g...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Oszukany na allegro,jak odyskać pieniąze
    Date: 16 Dec 2006 06:42:26 -0800

    Witam
    Kupiłem coś na allegro od wydawało się pewnego użytkownika,mial 39
    pozytywów jednego negatywa,wiecej sprzedawał niż
    kupował,odpowiadał na maile . zapłaciłem mu za przedmiot
    670zł,wygrałem aukcję,pieniadze przelałem na konto w bre banku,dane
    konta były inne niż dane z allegro ale nieprzejołem się tym bo
    dużo osób niema swoje konya i podaje kogoś do wpłacenia,sam tak
    miałem kilka razy .dzień pożniej allegro poinformowało mnie że
    jego konto został zawieszone bo ktoś się włamał na to konto i
    sobie sprzedawał.Ja niestety już wpłaciłem pieniądze,przelewu nie
    idzie cofnąć.

    jak mam odzyskać pieniądze?? wiem że moge isc na policję ale czy to
    ma jakiś sens??czy bedzie sprawa sądowa czy jak??ile to może
    trwać.czy bank (mbank) może cofnąć ten przelew?? jaka jest szansa
    odzyskania pieniędzy i po jakim czasie moge isc na policje,czy moge
    zrobic to dwa tygodnie po fakcie??