  • Data: 2006-12-17 12:18:32
    Temat: Re: Oszukany na allegro,jak odyskać pieniąze
    Od: "Seba_Fan" <S...@p...onet.Skasuj-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zbyt proste zakladanie kont, to smieszne, ale mozna sobie zalozyc pare
    roznych lewych kont, swego czasu dawno temu w mbanku tez mozna bylo, dla
    mnie powinna byc palcowka albo kurier i dopiero sie zaklada konto kurier
    jedzie do nas pokazujemy 2 dokumenty i dopiero zakladane jest konto, allegro
    od dawno juz nie kontroluje tego ani nie zabezpiecza, trzeba uwazac, nawet
    nie tyle co nie dostaniemy towar, ale mozemy dostac w zlym stanie, jak
    patrze ile sprzedawcow ma negatywy to szok i dalej ludzie kupuja od niego.
    Tragedia z tym allegro sie zrobila i nic nie widac by poprawili, ja na
    szczescie sie nie nacialem, ale moze to sie kiedys stac.

    Odnosnie Policji i Allegro to bardzo prosto jest sprawe zalatwic dane maja i
    jeszcze rachunek co tu wiecej potrzeba