  • Data: 2006-12-16 22:18:06
    Temat: Re: Oszukany na allegro,jak odyskać pieniąze
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Opalski napisał(a):
    > Żeby nie było różowo, to dodam że: a) zasądzona kwota zwrotu była niższa niż
    > ta na którą mnie oszukano /sprawiedliwość jest ślepa i to może i dobrze, ale
    > też lekko głupawa, bo dodawać nie umie/, b) jak do te pory kasy nie
    > odzyskałem, chociaż jak wspominałem od razu ją spisałem na straty, więc
    > nadal nie drążę tematu.

    A najlepsze jest to, ze w przypadku roznych piramid finansowych bylo
    podobnie. Ktos dokonal oszustwa na 2 mln PLN, nakazano mu zwrot 500 tys
    i dostal wyrok w zawieszeniu. Niezly biznes, mozna poswiecic swoja
    niekaralna opinie za 1,5 mln PLN :) Oczywiscie nie oddal nawet tych 500
    tys, a co sie dzieje dalej to nie wiem, bo łaskawy sad wyznaczyl jakis
    bardzo dlugi termin na zwrot tych pieniedzy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos