  • 21. Data: 2004-06-01 17:16:49
    Temat: Re: P******** inteligo:/
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    Shilon Azrael napisał(a):

    > Ja bylem kilka minut temi i nadal nie ma:/
    > Skur******!! Wlasnie koncze wypelniac formularz do mBanku.
    > Do tego jeszcze od jakies 15 minut dostaje sms-y ze niby dwie godziny temu
    > wyplacilem 50 zlotych a minute pozniej kolejny sms i info ze transakcja
    > zostala odblokowana i jednak mam ta kase (?!?!?!?!?!?) Mam tak juz z 20
    > sms-ow od inteligo!! Kur**

    Ja mam to samo. Chyba juz ze 30 smsow. Z reszta twojej wypowiedzi tez
    sie zgadzam - zwlaszcza z fragmentem o powiadamianiu smsem.
    Cholera - ja przeciez dzisiaj chcialam kupic prezent dziecku.... I jak
    ja teraz wygladam - ja moze i zrozumiem duzo - ale wytlumaczcie to
    mojemu dziecku.... Wiecie, jak sie czulam, kiedy wybralysmy prezent i
    doszlysmy z corka do kasy?
    I dziekuje jednemu z grupowiczow za opisanie calej sytuacji i wyslanie
    do gazet.
    pzdr
    A.

  • 22. Data: 2004-06-01 17:19:59
    Od: "pEgon" <p...@a...pl>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości

    > I to jest bardzo racjonalne podejście. We wspomnianej konkurencji
    > spodziewaj się tego co miesiąc około 10tego ;)

    no i kolo 20-go tez czasem bywa....

    pEgon

  • 23. Data: 2004-06-01 17:28:03
    Od: "Shilon Azrael" <s...@p...onet.pl>

    Dodali info na stronie ze karty visa Elektron Inteligo nie dzialaja:/ Rece
    opadaja

    pzdr
    Shilon

  • 24. Data: 2004-06-01 17:41:04
    Od: "Piotr Cywicki" <o...@e...pl>

    Hehe smieszne to wszystko ;)

    pc

  • 25. Data: 2004-06-01 18:22:56
    Od: Karol <s...@p...suwalki.sdi.tpnet.pl>

    W artykule <ts2vc.32721$vP.26378@news.chello.at> Shilon Azrael napisał(a):
    > jakies system czy systemy! To co sie stalo bylo calkowicie do przewidzenia

    pewnie ze bylo, to powiedz czemu sie _*TY*_ do tego nie przygotowales???
    tylko teraz bluzgasz na newsach? Co, madry polak po szkodzie?
    Wysylali maila o polaczeniu? -wysylali ,na stronie tez pisalo ze
    bedzie system offline. To na co czekales i o czym myslales?

    > Jesli wiedzieli albo przewidywali ze sobie nie poradza to powinienem kilka
    > dni wczesniej dostac info od tych palacow.

    i dali a to ze TY nie umiesz czytac i myslec to twoja sprawa!

    > To calkowity skandal, ze
    > INTERNETOWY bank nie informuje klientow o czyms takim przez e-mail czy sms

    nie umiesz czytac ze zrozumieniem! -to jest TWOJ problem!

    > W kazdym razie za kilka dni bede juz u konkurencji. Adios Inteligo- ciekawe
    > ilu klientow ich bedzie kosztowala ta dzisiejsza zabawa?

    wiesz co dla ludzi jak TY o takim poziomie to tylko skarpeta....

    pozdr
    karol
    --
    >jak zawiesic win xp?
    Podłączyć do sieci.

  • 26. Data: 2004-06-01 18:34:00
    Od: "Łukasz C." <m...@p...onet.pl>

    > tylko teraz bluzgasz na newsach? Co, madry polak po szkodzie?
    > Wysylali maila o polaczeniu? -wysylali ,na stronie tez pisalo ze
    > bedzie system offline. To na co czekales i o czym myslales?

    Nie, wiem jak bylo w przypadku klientow Inteligo, ale jesli chodzi o ePKOwcow,
    to w mailach byla tylko mowa o zablokowanie serwisu transakcyjnego od 12 w
    poniedzialek z zastrzezeniem, ze karty beda dzialac do polnocy. Dalej pisali, ze
    od 1 czerwca wszystko bedzie mozna zrobic z Inteligo. I na to bylem
    przygotowany! No wiec wchodze na stronke Intelligo 1.06 o 0:15 (wszak to juz
    czerwiec!) i co widze? Ze serwis bedzie dostepny od 10. A jak bylo dalej to juz
    wszyscy wiedza.

    Najgorsze jest to, ze dopiero kolo 19 przyznali oficjalnie, ze karty nie
    dzialaja. Wstyd!

  • 27. Data: 2004-06-01 18:51:18
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > Dodali info na stronie ze karty visa Elektron Inteligo nie dzialaja:/
    Rece
    > opadaja

    Poiniżej prawie pełny komunikat. Jak pech to pech nieprawdaż ? A przy
    okazji dlaczego winien jest Euronet ????
    Adam

    "Uprzejmie informujemy, że 1 czerwca nastąpiło połączenie ofert e-PKO i
    Inteligo.

    Dane klientów e-PKO oraz salda wszystkich ich produktów zostały
    pomyślnie przeniesione do systemu Inteligo. Zrealizowane zostały
    zlecenia stałe i przelewy zlecone do wykonania w dniach 31 maja - 1
    czerwca.

    Twój rachunek e-Superkonto funkcjonuje już w ramach i na zasadach konta
    Inteligo.

    Ze względu na trwające aktywacje klientów e-PKO serwisy: WWW i
    telefoniczny są znacznie przeciążone i działają o wiele wolniej niż
    zwykle.

    Uwaga! Ze względu na jednoczesny problem w systemie firmy Euronet -
    odpowiadającej za autoryzację i rozliczenia transakcji dokonywanych
    kartami Inteligo - w tej chwili nie jest możliwe aktywowanie i
    korzystanie z kart Inteligo Visa Electron.

    Wspólnie z firmą Euronet dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej
    przywrócić pełną funkcjonalność kart płatniczych i umożliwić ich
    aktywację.

    Za wszelkie utrudnienia uprzejmie przepraszamy.

    W ciągu najbliższych dni, udostępnimy pełną historię rachunku
    uwzględniającą, bez ograniczeń czasowych, transakcje wykonane przed
    połączeniem ofert.

  • 28. Data: 2004-06-01 19:35:03
    Od: md <m...@w...pl>

    Adam S. wrote:
    > Poiniżej prawie pełny komunikat. Jak pech to pech nieprawdaż ? A przy
    > okazji dlaczego winien jest Euronet ????

    Pol godziny temu probowalem wyplacic z bankomatu PKO BP karta
    Multibanku. Odmowil wykonania tranzakcji. Czy bankomaty PKO BP maja cos
    wspolnego z euronetem ?

    pozdr.
    M.

  • 29. Data: 2004-06-01 19:57:39
    Od: derwich@

    To małe piwo. Ale u mnie na koncie dzisiaj powinna wpłynąć kasa z 2
    przelewów i nie wpłynęła :)

    Pozdrawiam i łącze się z Wami w bólu. To
    moje ostatnie dni w tym banku. PKOBP jeszcze nie rozumie, że nawet dla
    największego banku w Polsce najważniejsi są klienci. Bez nich niedługo
    będzie zajmował czołowe miejsce.

    > Mam konto w inteligo i nie
    potrafie zrozumiec czemu nie moge jeszcze
    > wyjac
    > pieniedzy z
    bankomatu??:/ Juz od 13 na stronie inteligo jest informacja o

    > tym
    ze niby wszystko dziala itp. ale wcale tak nie jest. Bez problemu

    moge
    > sie zalogowac ale nic poza tym:/
    > Czy ktos wie kiedy wreszcie
    Inteligo zacznie wyplacac kase z bankomatow??

  • 30. Data: 2004-06-01 19:59:06
    Temat: Re: Wrzucilem do kilku redakcji ....
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > Tak sobie zerkam na to co piszesz (bo czytac w calosci sie tego nie
    > da) i sie zastanawiam o co wasciwie Ci chodzi. W wielu bankach
    > najnizszy nominal w bankomacie to 50 zl i jest OK.

    Np. jaki bank? Bo ja mialem doswiadczenia z ING i po przeniesieniu do
    inteligo byla to pierwsza rzecz, ktora mnie wkurzyla (pomijajac kuriera,
    ktory obudzil mnie spozniony o tydzien 400 km od domu gdy nie potrafilem po
    poprzednim wieczorze slowa z gardla o 7:30 wydobyc).

    Szymon