eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiP******** inteligo:/Re: P******** inteligo:/
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!newsga
    te.pl
    From: d...@p...onet.pl (Adam S.)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: P******** inteligo:/
    Date: 1 Jun 2004 20:51:18 +0200
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 45
    Message-ID: <01ad01c44806$6f3403e0$95dd63d9@xzy>
    References: <4...@g...pl> <ts2vc.32721$vP.26378@news.chello.at>
    <4...@g...pl> <D03vc.32774$vP.28905@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1086115878 13957 213.180.130.18 (1 Jun 2004 18:51:18
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 1 Jun 2004 18:51:18 GMT
    X-Mailer: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-Received: from pf149.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl ([217.99.221.149]:23812 "EHLO xzy") by
    ps3.test.onet.pl with ESMTP id <S1093604AbUFAS2y>; Tue, 1 Jun 2004
    20:28:54 +0200
    X-Received: from pf149.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl ([217.99.221.149]:23812 "EHLO xzy") by
    ps3.test.onet.pl with ESMTP id <S1093604AbUFAS2y>; Tue, 1 Jun 2004
    20:28:54 +0200
    X-Received: from pf149.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl ([217.99.221.149]:23812 "EHLO xzy") by
    ps3.test.onet.pl with ESMTP id <S1093604AbUFAS2y>; Tue, 1 Jun 2004
    20:28:54 +0200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:301505
    [ ukryj nagłówki ]




    > Dodali info na stronie ze karty visa Elektron Inteligo nie dzialaja:/
    Rece
    > opadaja

    Poiniżej prawie pełny komunikat. Jak pech to pech nieprawdaż ? A przy
    okazji dlaczego winien jest Euronet ????
    Adam

    "Uprzejmie informujemy, że 1 czerwca nastąpiło połączenie ofert e-PKO i
    Inteligo.

    Dane klientów e-PKO oraz salda wszystkich ich produktów zostały
    pomyślnie przeniesione do systemu Inteligo. Zrealizowane zostały
    zlecenia stałe i przelewy zlecone do wykonania w dniach 31 maja - 1
    czerwca.

    Twój rachunek e-Superkonto funkcjonuje już w ramach i na zasadach konta
    Inteligo.

    Ze względu na trwające aktywacje klientów e-PKO serwisy: WWW i
    telefoniczny są znacznie przeciążone i działają o wiele wolniej niż
    zwykle.

    Uwaga! Ze względu na jednoczesny problem w systemie firmy Euronet -
    odpowiadającej za autoryzację i rozliczenia transakcji dokonywanych
    kartami Inteligo - w tej chwili nie jest możliwe aktywowanie i
    korzystanie z kart Inteligo Visa Electron.

    Wspólnie z firmą Euronet dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej
    przywrócić pełną funkcjonalność kart płatniczych i umożliwić ich
    aktywację.

    Za wszelkie utrudnienia uprzejmie przepraszamy.

    W ciągu najbliższych dni, udostępnimy pełną historię rachunku
    uwzględniającą, bez ograniczeń czasowych, transakcje wykonane przed
    połączeniem ofert.


    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1