    From: "tomi2365" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PEKAO S.A. kombinatorzy
    Date: Sun, 16 Feb 2003 22:41:10 +0100

    Co z takimi zrobić, już drugi raz chcą mnie
    zrobić w ..... .Ponad rok temu podwyższyli
    opłaty miesięczne za prowadzenie rachunku
    z 6 na 8 PLN pisząc że to z powodu wliczonego
    w konto pakietu ubezpieczeniowego (Allianz)
    który mi nie jest do niczego potrzebny. Przysłali
    zawiadomienie (zwykłą pocztą), że jeśli pisemnie nie odpowiem negatywnie to
    zmiana umowy będzie
    ważna i Eurokonto przekształci się Eurokonto Plus
    . Nie było mnie więc w terminie nie miałem
    możliwości nic zrobić. Ale umowy ubezpieczenia
    nie podpisałem choć płaciłem 2 PLN więcej.
    Teraz dostałem pismo. że rozszerzają usługi o
    opiekę ubezpieczeniową zdrowotną (Elvia+) .
    a ten nowy pakiet Eurokonto Plus kosztować
    będzie od 1 marca 11,50 PLN .
    Brawo, w ciągu dwóch lat opłata wzrosła o 100%.
    Najciekawsze jest znowu to że jeśli nie wyślę pisma
    że to mi nie odpowiada to automatycznie się na to
    godzę. Nie zgodzenie się jest równoznaczne
    z rozwiązaniem umowy.
    Czyli faktycznie wygląda to tak :
    Podpisałeś umowę z bankiem aby mieć konto,
    ale jeśli dalej chcesz je w nim mieć to musisz kupić
    w Allianz jakieś gówniane ubezpieczenie
    a w ELVIA kupić ubezpieczenie od kosztów leczenia.
    Co na to fachowcy z Ochrony Praw Konsumenta,
    bo to mi śmierdzi jakimś naciąganiem klientów.
    Jeśli dodać że na subkontach walutowych (USD)
    oprocentowanie wynosi 0,1 % (tak, po roku z
    4000 $ ma się 4 USD odsetek minus 20% podatku.
    to nie zostaje nic innego jak zabrać swoje pieniądze
    tym cwaniakom i poszukać innego banku.
    Może znacie jakiś trochę bardziej cywilizowany?
    Dokładne info o tej "akcji ubezpieczeniowej" na stronie
    www.pekao.com.pl .

    Tomek